er wordt altijd gezegd dat dit zon geweldige combo is, maar ik snap niet waarom. Het is dan makkelijker overstappen ofzo? want als ik de voordelen niet snap, dan zet ik me abo wel weer om in analoog
, misschien een domme vraag, maar ik ga zo bestellen want zelfs in dedemsvaart is t in januari zover :D:D:D:D:D:D:D::D, dus ik meot wel fff weten hoe en wat...
Het zit zo om een of andere technische reden, dat adsl via isdn iets anders werkt; wat resulteert in een stuk duurdere modem. Ma als je nu isdn hebt om de telefoonlijn vrij te houden als je aan het surfen, ben je stukken goedkoper af met over te stappen naar analoge lijn.
Verwijderd
Een stuk duurder modem??
Het ADSL-ethernetmodem voor ADSL over POTS (analoge lijn) kost precies evenveel als het modem voor ADSL over ISDN.
ADSL over ISDN biedt geen extra voordelen ten opzichte van ADSL over POTS, behalve dan de standaard voordelen van ISDN (2 lijnen, 4 nummers, whatever
).
Bedenk trouwens wel dat als je eenmaal ADSL hebt en je wil overstappen naar een analoge lijn, je eerst ADSL op moet zeggen, je ISDN-lijn op moet zeggen en dan beide opnieuw aan moet vragen. En dan zal je net zien dat je centrale vol zit
Het ADSL-ethernetmodem voor ADSL over POTS (analoge lijn) kost precies evenveel als het modem voor ADSL over ISDN.
ADSL over ISDN biedt geen extra voordelen ten opzichte van ADSL over POTS, behalve dan de standaard voordelen van ISDN (2 lijnen, 4 nummers, whatever
Bedenk trouwens wel dat als je eenmaal ADSL hebt en je wil overstappen naar een analoge lijn, je eerst ADSL op moet zeggen, je ISDN-lijn op moet zeggen en dan beide opnieuw aan moet vragen. En dan zal je net zien dat je centrale vol zit
Zie de search 
ISDN-ADSL is al veel besproken
Bij Mxstream zijn de prijzen van het modem meende ik gelijk, bij BBned is het ISDN modem een stuk duurder.
ISDN-ADSL is al veel besproken
Bij Mxstream zijn de prijzen van het modem meende ik gelijk, bij BBned is het ISDN modem een stuk duurder.
Dit topic is gesloten.
![]()