who put a "stop payment" on my reality check
het kan wel, maar reken op een (zeer) slechte verbinding 
tvkabel kabel is 75 ohm en voor thinnet ethernet wordt er 50ohm gebruikt
tvkabel kabel is 75 ohm en voor thinnet ethernet wordt er 50ohm gebruikt
kan zoiets niet met virtual prvate network, of lees ik iets verkeerd
Maar wordt het signaal niet versterkt door de versterkers van Essent die ook het kabel signaal versterkt??
We willen namelijk proberen een straat verder te komen met het signaal
Uhhmm, weet niet maar wat ik wel weet dat je zgn retourband versterkers nodig hebt.dark poison schreef op 21 oktober 2002 @ 20:05:
Maar wordt het signaal niet versterkt door de versterkers van Essent die ook het kabel signaal versterkt??
En retourband versterkers dat houdt in?????
Kheb net op internet gezocht naar retourband versterkers maar is dat niet voor digitale video enzo.
Het lijkt mij eigenlijk dat het signaal toch al wordt versterkt door de wijkcentrales van de plaatselijke kabel leverancier
Het lijkt mij eigenlijk dat het signaal toch al wordt versterkt door de wijkcentrales van de plaatselijke kabel leverancier
Nee een retour band versteker is ander tov een versterker. dat het de retour band (upload) ook doorlaat. een gewone versterker zou dat stopppen. En dan heb je dus geen upload.
Kheb net een andere topic gevond en daarin wordt dit gezegd:
Yo, hier mijn theorie:
Als er geen provider op je kabel zit, kan je met 2x splitter en 2x kabelmodem natuurlijk lannen. Kan je ook nog andere huizen aansluiten. Je kan 2 netwerken over een kabeltje gooien dus het kan ook samen met een provider, denk ik(niet zeker). Maar als je op kabel zit en met counterstrike zoekt op langame, vind ik er altijd wel wat. Het is dus een lan.
Internet via de kabel is dit lan met een extra router van de provider. Moet je gewoon op het 10.0.0.0 netwerk gaan zitten zonder subnet.
Succes. Als het niet lukt: het is alleen mijn theorie.
P.S.: Je zag de splitters over het hoofd
Yo, hier mijn theorie:
Als er geen provider op je kabel zit, kan je met 2x splitter en 2x kabelmodem natuurlijk lannen. Kan je ook nog andere huizen aansluiten. Je kan 2 netwerken over een kabeltje gooien dus het kan ook samen met een provider, denk ik(niet zeker). Maar als je op kabel zit en met counterstrike zoekt op langame, vind ik er altijd wel wat. Het is dus een lan.
Internet via de kabel is dit lan met een extra router van de provider. Moet je gewoon op het 10.0.0.0 netwerk gaan zitten zonder subnet.
Succes. Als het niet lukt: het is alleen mijn theorie.
P.S.: Je zag de splitters over het hoofd
Verwijderd
Hallo!
Mag ik vragen wat voor een adapter je dan hebt gebruikt om je PC op de kabel aan te sluiten?
En al een netwerkkaart niet voldoende is, werkt het dan wel met een kabelmodem (zonder kabel abonnement?)
Alvast bedankt voor je reactie !
Groet,
Björn
Mag ik vragen wat voor een adapter je dan hebt gebruikt om je PC op de kabel aan te sluiten?
En al een netwerkkaart niet voldoende is, werkt het dan wel met een kabelmodem (zonder kabel abonnement?)
Groet,
Björn
Zonder kabelabbonement werkt het niet want dan kan je modem zich niet aanmelden dus heeft het geen zin om een lan te starten maar, ondertussen zit ik in een studentenpand en werkt het wel tussen 3 huizen.Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2004 @ 17:00:
Hallo!
Groet,
Björn
Pagina: 1