Ik probeer nu al een tijdje om vanuit data (teksten) van de client naar de server te krijgen. Het probleem is als volgt: ik maak gebruik van een HTML/javascript WYSIWYG (=What You See Is What You Get voor de n00bs) editor waar gebruikers hun teksten in kunnen voeren en op kunnen maken. Deze editor heb ik bij macromedia op de site gevonden. Zie http://www.geocities.com/skiwi_k/tweakers/TextEditor.html voor een voorbeeld.
Met de volgende javascript functie kan ik de html tekst te pakken krijgen (client side):
Ik maak dus gebruik van het innerHTML commando. maar wat als ik nu mijn formulier submit? Hoe krijg ik dan deze tekst in mijn C# applicatie?? Kan ik javascript strings in C# benaderen? Ik heb al geprobeerd om vanuit C# de innerHTML op te vragen van het iframe maar om de een of andere reden krijg ik dan een lege string terug.
Iemand die mij met een tip een duw in de goede richting kan geven?
Thanks!
[edit:]
Vergeten te vermelden: ik maak gebruik van een session in ASP. Is er misschien een mogelijkheid om die tekst in een session variabele te krijgen zodat ik deze in C# kan opvragen??
Met de volgende javascript functie kan ik de html tekst te pakken krijgen (client side):
code:
1
2
3
| function copyValue() {
var theHtml = document.frames("myEditor").document.frames("textEdit").document.body.innerHTML;
} |
Ik maak dus gebruik van het innerHTML commando. maar wat als ik nu mijn formulier submit? Hoe krijg ik dan deze tekst in mijn C# applicatie?? Kan ik javascript strings in C# benaderen? Ik heb al geprobeerd om vanuit C# de innerHTML op te vragen van het iframe maar om de een of andere reden krijg ik dan een lege string terug.
Iemand die mij met een tip een duw in de goede richting kan geven?
Thanks!
[edit:]
Vergeten te vermelden: ik maak gebruik van een session in ASP. Is er misschien een mogelijkheid om die tekst in een session variabele te krijgen zodat ik deze in C# kan opvragen??