Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Ik weet wel dat ze op de zwarte markt in beverwijk en op de zwarte markt in vleuten van die Koda speakers verkopen,maar of ze daar ook die types tussen hebben staan durf ik niet te zeggen.
Dat er beter geluid uit komt dan Bose wil ik wel geloven
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ze staan iig op http://www.audiofriends.n...erluidsprekers/page2.html, maar sowieso belangrijk bij audio, als je tevreden bent, ga dan niet op wat voor soort onderzoek dan ook uit, dat kost alleen maar geld uiteindelijk, en meer tevreden dan je bent wordt je toch niet
.
Anoniem: 48051
Je komt uit alkmaar heh, probeer het is in de computer hal op de Beverwijkse zwarte markt...
Het idee erachter is ook dat ik er nog twee bij wil. 't Is niet zo dat ik wil weten wat anderen er van denken.Nikel schreef op 21 oktober 2002 @ 19:51:
Ze staan iig op http://www.audiofriends.n...erluidsprekers/page2.html, maar sowieso belangrijk bij audio, als je tevreden bent, ga dan niet op wat voor soort onderzoek dan ook uit, dat kost alleen maar geld uiteindelijk, en meer tevreden dan je bent wordt je toch niet.
Enne Beverwijk kan ik dan wel 's kijken ja. Speakers komen origineel van Ypma maar die hebben ze niet meer
Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Bij ons in het dorp zit Alem Electronica, die leveren ook Koda. Die zal ze wel kunnen leveren. Mail me maar voor het telefoonnummer (ga ik hier niet neerzetten
)

Mother, will they like this song?
Weet je wel zeker dat het van Ypma komt of dat het Kodas zijn, want zolang ikal bij Ypma kom +- 20 jaar hebben ze nog nooit koda of audiosonic verkocht.Nutcaze schreef op 21 oktober 2002 @ 19:58:
[...]
Het idee erachter is ook dat ik er nog twee bij wil. 't Is niet zo dat ik wil weten wat anderen er van denken.
Enne Beverwijk kan ik dan wel 's kijken ja. Speakers komen origineel van Ypma maar die hebben ze niet meer
Meestal alleen a merken.............
Pagina: 1