AH: 1Ghz, de specs zijn goed, maar ??

Pagina: 1
Acties:

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 14:38
Het blijft de Albert Hein, is deze PC echt zo goed(koop) als ze hem aanbieden? Of ligt er een adertje onder het gras?

Thnx

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Heb de AH aktie nog niet gezien ..... de vorige aktie was goed.

Murphy was an optimist

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-06 17:54

Foxz

343 Guilty Spark

Er ligt inderdaad een dikke slang op de loer...
He is namelijk zo dat je er ook nog 750 airmiles bij moet doen, anders kost ie dacht ik iets van 300 gulden meer ofzo. Maar verders wel een aardige PC dacht ik zo. Niet voor de DIE-HARD maar toch.

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik heb weer ff gauw bij eynstein.nl gekeken en volgens de specificaties van AH wat samengesteld. nb. ik gebruik meestal eynstein omdat de online winkel lekker snel werkt, ik wil geen reclame maken ofzo!

Kast: Target Trg-t3ad Atx midi tower f78.69
CPU: Amd k7-1ghz f937.79
Mobo: MSI K7T Pro + onboard audio f337.64
Geheugen: Major 128mb dimm pc133 f296.10
Floppy: Sony 3 1/2 inch f38.00
Harddisk: Maxtor 30.7 VL f394.21
Videokaart: MSI MS-8816 (GeForce MX) TV-Uit f399.00
Audio: on board
CDbrander: LG CED-8080B Cd rewriter 8x4x32 f463.38
DVDspeler: LG DRD-8120B 12xDVD 40x cdrom f323.83
Speakers: Jazz J7904 Subwoofer met 2 sattelliet luidsprekers f79.25
Keyboard: Chicony Kbp-9885 f34.56
Muis: Target Blauwe muis + wheel f12.35
Modem: Target Pci 56kpct Intern pci faxmodem f49.66
Monitor: Daewoo 17 inch 712d dp: 0.25mm f649.00
totaal -1.1% korting: f4048.48

Hier zit dus GEEN software bij, maar dat kan je vast wel via een vriend ofzo krijgen. Maar hier (ik bedoel dus bij een zelf samengesteld systeem) weet je wel wat er in je PC zit en je kan zelf de configuratie aanpassen. Bovendien heb je hier meer PCI slots en is het ook nog goedkoper (bij AH f4249,- of f3999+750 airmiles). Dus eigenlijk vind ik die aanbieding van AH niet echt super...
't Is meer voor mensen die tussen de sinasappeltjes even zien WOW, 1GHz, ik wist niet dat dat bestond.. en dat voor onder de f4000,-

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb de AH pc eens goed bestudeert.
eigenlijk het enige nadeel is het moederbord, waar weinig uitbreidingssloten op zitten (ik geloof 2 vrije pc sloten)
maar op zich is het geen verkeerd pctje.
en oh ja, ik zag een foto van het binnenwerk van de pc van de AH en er zit volgens mij een samsung schijfje in. ik wil niet gaan generaliseren en zeggen dat alle samsung schijven ruk zijn, soms zit er zelfs een zeer betrouwbare serie tussen, maar andere samsung modellen schijnen weer te crashen bij het leven. het is een beetje een gok dus. maar ja er zit een cd-r in dus in principe kun je alles gaan backuppen al is dat een beetje gekkenwerk met 30 gig, om dat op cd te gaan zetten.

Verwijderd

Ga naar pc speciaal zaak en stel je eigen pc samen. Hier heb je uiteindelijk veel meer plezier van en heb je niet zo'n brak mobo en HDD.
Maat van mij heeft laatst een 13.5 gig weg gegooit. Zat onder de bad clusters
En bij een goede zaak ben je echt niet meer kwijt dan bij de appie hein

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

kijk eens in de nieuwste c't (november nummer is dat). Daar staat ie in getest...komt niet echt super uit de test.
Gewoon lekker tussen de melk en appelmoes laten staan dus.
Pagina: 1