Toon posts:

[Wanadoo] Errors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Steeds als ik mijn scherm open van mij inbelstatus staan er onwijs veel errors bij
received, soms meer dan 1000 per avond iemand een idee hoe dit komt en verholpen kan worden

Verwijderd

Zijn dit connectie errors ofzo? Geen foutmelding? Misschien heb je een slechte verbinding, brakke modem of het licht aan wanadoo.

Verwijderd

Ik betwijfel of het aan wanadoo ligt. Ik zelf heb wanadoo hometime maar vrijwel geen problemen met inbellen. Ik gok dat het iets met je hardware is, dus een brakke modem.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen top verbinding maar kan het daaraan leggen dan?
Ik kan er dus als ik het goed begrijp weinig aan doen?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Brakke kabel :?

Verwijderd

Hometime ook hiero. Ik heb wel eens problemen met inbellen, dan krijg ik de foutmelding: "ongeldig wachtwoord op het aangegeven domein". Alleen heb ik wel zo'n idee waar dat van komt O-)

Maar misschien zou een nauwkeuriger beschrijving van je probleem je dichter bij de waarheid kunnen brengen? OS? Systeem? En wat is er precies aan de hand? Kom je er niet op, wordt je eraf gekwakt?

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik word er helemaal niet afgegooit of zo, maar verbinding is niet bijzonder snel maarja dat is bekend bij Wanadoo.
Voor de rest vind ik het raar zit nu +/- 2 uur te internetten en heb al bijna 200 foutmeldingen
Pagina: 1