Wanneer Leadtek K7NCR18D PRO beschikbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:08

slazh

Here To Stay

Topicstarter
Zoals het topic al aangeeft, ben ik benieuwd of iemand al een datum weet wanneer dit moederbord uit zal komen.
Ik heb de search gebruikt, maar kon er niks over vinden, en op google heb ik gezocht als een gek, maar ik vind alleen links naar de review bij TBreak.

Ik ben benieuwd naar de datum, omdat ik van plan ben een nieuw moederbord aan te schaffen, aangezien mijn pc met een kapot moederbord zit, en de garantie is afgelopen.
Ik twijfel nu tussen de GigaByte GA-7VAXP (E 150,- incl. rembours) en de Leadtek K7NCR18D PRO. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit daar de Leadtek aangezien daar een Dolby Digital (AC3) Encoder ingebakken zit. Maar als het nog een half jaar gaat duren, zal ik toch voor de GigaByte gaan.

Als er al een topic gaande is over dit moederbord (release date etc), dan mijn excuses voor het openen van dit topic.

Verwijderd

Ze zijn al aangekondigd volgens mij, dus ze kunnen elk moment in de winkel liggen.

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:08

slazh

Here To Stay

Topicstarter
Ik hoop het :)
Hoop ook dat ie niet veel duurder wordt als die GigaByte :P

Verwijderd

Ik d8 dat de release in November plaats vond, maar goed .Hoe eerder hoe beter :9

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is niet echt de bedoeling om hier aankondigingen te bespreken.. Stel je voor dat je hier voor élk type mobo, CPU en geheugen een apart "wanneer komt ie" topic opent, dan zouden de echt relevante topics (problemen mbt mobo, CPU en geheugen) in de achtergrond worden gedrukt..

Gewoon afwachten en de reviewsites/prijslijsten in gaten houden is het devies ;)

Dit topic is gesloten.