Weet iemand hoe dat moet? want xp blaat dat win2k ouder is en dus niet geinstalleerd mag worden
niet echt tof dussss
niet echt tof dussss
thnxBrEeZeR schreef op 21 oktober 2002 @ 19:16:
1. Leeg een partitie.
2. Start op met bootflop.
3. Laad smartdrv.
4. Ga naar de map i386 en start winnt.exe op.
Voilla et done..
Gebruik de search voortaan ook ff..
Je gaat me toch niet vertellen dat je letterlijk Win2k over XP wil installeren?Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 19:17:
euh formatje als je je hd's vol met nice stuff hebt staanniet echt de bedoeling
kan wel, (ernaast dan he), maar je zult een winxp repair actie moeten doen om de bootloader weer goed te krijgenSaekerhett schreef op 21 oktober 2002 @ 19:22:
[...]
Je gaat me toch niet vertellen dat je letterlijk Win2k over XP wil installeren?
A wise man's life is based around fuck you
Ernaast =| erover!zwelgje schreef op 21 oktober 2002 @ 19:25:
[...]
kan wel, (ernaast dan he), maar je zult een winxp repair actie moeten doen om de bootloader weer goed te krijgen
Nee, je kunt niet (lees: moeilijk) 2 OS'en (en al helemaal niet 2000 en XP) op dezelfde partitie hebben.Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 19:28:
Ok laat ik ff duidelijk zijn om dit soort replies tegen te gaan....
ik heb 3 hd's. Ik had win2k en win xp. Nu heb ik die partitie van win 2k leeg (format wil om de 1 of andere vage reden niet). Ik vind winxp zuigen wil die puur als backup systheem draaien.... dus wil ik win2k weer op die partitie gooien... maar dat gaat niet echt. En dat bootdisk idee gaf een diskerror 00001010.... heel wazig
Iemand nog suggesties?
behalve winxp ook der af gooien
heb je een bord voor je kop?Saekerhett schreef op 21 oktober 2002 @ 19:30:
[...]
Nee, je kunt niet (lees: moeilijk) 2 OS'en (en al helemaal niet 2000 en XP) op dezelfde partitie hebben.
Nee joh, vooral zo doorgaan, ik zal je nog eens helpenVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 19:31:
[...]
heb je een bord voor je kop?
ik heb xp op een andere partitie staan dan waar ik 2k had en wil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
damn wat ben jij hardhorend zeg
zoals ik al zei dan krijg ik een diskerror 00001010PcFer schreef op 21 oktober 2002 @ 19:34:
zoals ik al zei, je kunt nog even een partitie maken en dan de setup van de cd-rom opstarten en vervolgens bootmagic instaleren zodat je bij het opstarten een menu krijgt van de beide os'en
ik geloof niet dat je me al geholpen hebt.....Saekerhett schreef op 21 oktober 2002 @ 19:34:
[...]
Nee joh, vooral zo doorgaan, ik zal je nog eens helpen
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 19:31:
[...]
heb je een bord voor je kop?
ik heb xp op een andere partitie staan dan waar ik 2k had en wil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
damn wat ben jij hardhorend zeg
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dit topic is gesloten.
![]()