Hallo, zoals jullie mischien weten heb ik mijn eigen forum en die staat op lycos. Nou, dat is me veel te langzaam dus heb ik bij www.clawz.com een account gemaakt en forum upgeload, so far so good. Alles doet het, behalve ik kom het administrator gedeelte niet in
?
Ik krijg deze foutmeldingen:
Warning: Failed opening './common.php' for inclusion (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /var/www/fg-forum.clawz.com/admin/index.php on line 26
Fatal error: Call to undefined function: session_pagestart() in /var/www/fg-forum.clawz.com/admin/index.php on line 31
Ik heb al eens in de index.php file gekeken maar aangezien ik nog nooit met php heb gewerkt kom ik daaar niet uit
.
Heeft iemand een tip/oplossing?
Ik krijg deze foutmeldingen:
Warning: Failed opening './common.php' for inclusion (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /var/www/fg-forum.clawz.com/admin/index.php on line 26
Fatal error: Call to undefined function: session_pagestart() in /var/www/fg-forum.clawz.com/admin/index.php on line 31
Ik heb al eens in de index.php file gekeken maar aangezien ik nog nooit met php heb gewerkt kom ik daaar niet uit
Heeft iemand een tip/oplossing?