zoiets had ik idd. al gehoord meestal maakt het geen verschil met het oc'en van je vid of er nou lucht of waterkoeling onder zit. het enige wat verschil maakte is trouwens een peltier of een prometia erop.
ps: topicstarter zoals je al aan mijn image kan zien heb ik ook een cooltech set hier draaien loopt perfect heb lage temps zie me sig, maar houd er wel erg indat ik wel de grote set heb. als je het over de koelblokken gaat hebben deze zijn beide van het zelfde design allebei hebben ze een spiraalontwerp duz in temp zal het niet veel verschillen. waar je wel rekening mee moet houden is dat de houder van de cooltech radiateur wel mooi is maar ook wel errug breed je kan deze blauw kleurige kap eraf halen en daar rechtstreeks de fans op schroeven. duz eigenlijk is het meer een kwestie van prijs en wat je mooier vind dan wat echt meer koelt houd ook goed rekenig met de functionaliteit van de hele zooi je moet natuurlijk als je een kaartje moet vervangen niet je hele waterkoeling systeem moeten slopen.
hoop dat je hier wat aan hebt.