Toon posts:

Wat is het best cooltech of klax??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand mij hier bij willen helpen want ik geraak er echt niet uit, er zijn er namelijk die zéér blij zijn met hun cooltech maar er zijn er dan ook die minder blij zijn over de prestaties van cooltech!! Of welke onderdelen zouden jullie dan aanraden?

PS: Koolance is toch niet goed hé of vergis ik me hier in?

Verwijderd

veel weet ik niet van watercooling af maar het lijkt me slim om een paar reviews van coolance , cooltech en klaxx apperatuur/onderdelen te lezen/bekijken ......
op tweakers.net staan er nog wel een paar

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal al gedaan maar een vergelijkingstest of zo vind ik nergens wat dit natuurlijk wel moeilijker maakt snappie!!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?? Ik weet dat de klax beter is als swiftech maar de cooltech blijkt ook wel goed te zijn maar wat is hier tussen dan de beste??

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 20:58
niet binnen een dag schoppen schat.
en ik kan je wel vertellen dat de cooltech veel goedkoper is :P

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

K denk dat ze elkaar niet veel ontlopen qua prestatie's, de 1 zal de Klaxx cpu bracket roemen en die van Cooltech een beetje knudde vinden de ander t compleet afsluitbare reservoir van Cooltech roemen, en die van Klaxx verafschuwen ;)
Hmm dat doe ik dus nu zelf... Ehrm, aangezien ze dezelfde slangmaat hebben en dezelfde koppelingen gebruiken kun je natuurlijk ook een mooie combi samenstellen van beide sets.
Zie ook mn page http://www.westerbaen.cistron.nl/wc/specs.htm een combi van 3 fabrikanten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 19:52:
K denk dat ze elkaar niet veel ontlopen qua prestatie's, de 1 zal de Klaxx cpu bracket roemen en die van Cooltech een beetje knudde vinden de ander t compleet afsluitbare reservoir van Cooltech roemen, en die van Klaxx verafschuwen ;)
Hmm dat doe ik dus nu zelf... Ehrm, aangezien ze dezelfde slangmaat hebben en dezelfde koppelingen gebruiken kun je natuurlijk ook een mooie combi samenstellen van beide sets.
Zie ook mn page http://www.westerbaen.cistron.nl/wc/specs.htm een combi van 3 fabrikanten.
kon jij je vid. nou nog verder overclocken dan met standaard luchtkoeler erop of maakte het nix uit?

Verwijderd

Maakte nix uit, denk dat t aan me kaart zelf ligt... Heb nu cpu/vga std draaien iig tot andere radiator, mn streven was koeler en stiller, niet perse sneller.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 20:13:
Maakte nix uit, denk dat t aan me kaart zelf ligt... Heb nu cpu/vga std draaien iig tot andere radiator, mn streven was koeler en stiller, niet perse sneller.
zoiets had ik idd. al gehoord meestal maakt het geen verschil met het oc'en van je vid of er nou lucht of waterkoeling onder zit. het enige wat verschil maakte is trouwens een peltier of een prometia erop.

ps: topicstarter zoals je al aan mijn image kan zien heb ik ook een cooltech set hier draaien loopt perfect heb lage temps zie me sig, maar houd er wel erg indat ik wel de grote set heb. als je het over de koelblokken gaat hebben deze zijn beide van het zelfde design allebei hebben ze een spiraalontwerp duz in temp zal het niet veel verschillen. waar je wel rekening mee moet houden is dat de houder van de cooltech radiateur wel mooi is maar ook wel errug breed je kan deze blauw kleurige kap eraf halen en daar rechtstreeks de fans op schroeven. duz eigenlijk is het meer een kwestie van prijs en wat je mooier vind dan wat echt meer koelt houd ook goed rekenig met de functionaliteit van de hele zooi je moet natuurlijk als je een kaartje moet vervangen niet je hele waterkoeling systeem moeten slopen.
hoop dat je hier wat aan hebt.
Pagina: 1