TFT en CRT's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 10:46
In de thread over TFT schermen en hun prijzen zijn de helft van alle topics off-topic reacties over
ik ga een 17 inch lcd schermpje aanschaffen
ik houd het bij een crt
crt rulzzz
...

Persoonlijk erger ik me er vreselijk aan, zijn er nog zulke mensen en zou iemand er iets aan kunnen doen?

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Je bedoeld deze?
TFT-fabrikanten maken zich op voor prijsoorlog

Op zich staan de meeste reacties wel goed, qua score dan. Ik weet alleen niet waarom er zo massaal off-topic is gereageerd, het zal de tijd van het jaar wel zijn denk ik. Ik ga nu even de schaaf hanteren. :)

Edit:
Ik ben er half doorheen geweest maar het is wel een trieste bedoening, 80% van alle reacties zijn alleen maar mededelingen. Hier valt niet veel meer van te maken.

[ Voor 0% gewijzigd door bazs2000 op 21-10-2002 18:35 . Reden: Die verrekte typo's altijd. ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
Das het nadeel, ik kan niet meer gaan schaven nadat ik m'n hartje gelucht heb :'(

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Er valt niet veel meer te schaven. Alles staat op 0 of 1 en meer is het ook niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Hmm, iemand heeft ALLE reacties een troll of een flamebait gegeven, Dat lijkt mij nou ook weer niet de bedoeling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
en als zelfs nu mijn post op 0 staat ben ik het ook beu hoor. tis toch waar, de helft is allemaal irrelevante informatie over "ik heb een crt", "ik wil een lcd"

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Hmm, JAVA-Doctor heeft gelijk, alle posts hebben een troll of flamebait gehad. Zou er uitgezocht kunnen worden wie dat gedaan heeft? Want dit lijkt meer op het opzettelijk verknoeien van de draad en dat zou bestraft moeten worden. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
Het feit alleen al dat die mededelingen gepost worden is al een manier van verknoeien van een draad, maar das mss wel wat overdreven.
In ieder geval, zulke mensen moeten gewoon gekickt worden.

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
bazs2000 schreef op 21 oktober 2002 @ 20:31:
Hmm, JAVA-Doctor heeft gelijk, alle posts hebben een troll of flamebait gehad. Zou er uitgezocht kunnen worden wie dat gedaan heeft? Want dit lijkt meer op het opzettelijk verknoeien van de draad en dat zou bestraft moeten worden. :{
Dat kan alleen een adje met DB-toegang doen. Ik weet niet of die hier ook kijken.
Pagina: 1