[S@H]Hoe maak ik een subteam?

Pagina: 1
Acties:

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-05 10:36

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
Ik kan het dus echt niet vinden :(

Ik wil een subteam aanmaken, maar op de subteampagina, bij submit new subteam kan je alleen naam, url en tekst invullen... waar kan je instellen onder welke account er geflushed wordt?

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-05 12:39

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Als je nou eerst eens meld over welk project je het hebt... ;)

Misschien ook wel grappig als je zulk soort vragen in het draadje van dat project zet, dan heb je meer kans dat je sneller geholpen wordt, als iedereen maar draadjes gaat lopen aanmaken dan wordt het hier ook zo'n zooitje :)

Maar goed, Seti dus, ik heb daar echt de ballen verstand van, dus ik kan je niet verder helpen. Ff geduld op iemand anders dus ;)

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
SETI@Home, sorry :)

het team is Keizer Karel Loeiers...

Verwijderd

als je seti@home voor dpc doet, moet je geen eigen subteam hebben maar flushen onder één account. met setiqueue kan je dan uitvogelen welk member hoeveel doet.

maar géén eigen team dus!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
hm... dus subteam opgeven heeft geen zin? Nou het is dan dus wel leuk om alleen de naam met een URL naar de website te hebben toch? ik heb nog geen proxy server, dus dat gaat nog niet, maar iedereen kan toch wel gewoon onder mijn naam flushen?

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
misschien kan iemand mij wel uitleggen hoe ik een account merge? dan kan ik mijn oude account mergen naar een nieuwe voor dit subteam!

• Freakertje
  • Laatst online: 18-05 12:39

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Ken je dit knopje? Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif Misschien ook wel makkelijk om alles in 1 post te zetten ;)
Ik zit je nu niet af te kraken ofzo, maar ik help je ff want ik heb het ook ooit eens moeten leren :)

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
ja die had ik ook al gebruikt... maar was het de 2e x vergeten :( sorry

ARGH dat is weer een extra post :P

maar weet iemand hoe je een SETI@Home account merged met een andere (dus de units overhevelen?)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Topictitel fixed :)

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
tnx DSmarty! tag vergeten :D

nog een beetje n00b he :P

maar niemand weet dus hoe je moet mergen? dat wordt mailen dan maar :(

Verwijderd

adamvansanten schreef op 21 oktober 2002 @ 18:34:
ja die had ik ook al gebruikt... maar was het de 2e x vergeten :( sorry

ARGH dat is weer een extra post :P

maar weet iemand hoe je een SETI@Home account merged met een andere (dus de units overhevelen?)
D.m.v. een brief die je stuurt naar berekeley, hierin moet duidelijk naar voren komen welke accounts je wilt mergen dat zijn dus de accountnamen en de e-mailadressen, en eventueel wat de reden daartoe is. De brief moet uiteraard in het engels worden opgesteld. 8)

Voor het flushen onder een team gebruikte een ieder in dat zelfde team het zelfde e-mailadres. Dat wil zeggen daT bij de installatie van de seticlient (bij voorkeur de cmdline) HET ZELFDE e-mailadres opgegeven wordt. Voor eigen team stats is bijvoorbeld een SETI PROXY handig, tegenwoordig zijn er ook leuke PHP file-tjes in de aanbieding, alhoewel je wel moet weten wat er voor nodig is. :)

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
ok bedankt joos, dit is behoorlijk duidelijk... mocht ik wat meer mensen vinden voor mijn subteam, zal ik dit mailtje gaan sturen... bedankt!

Verwijderd

Je hoeft voor een subteam niets te mergen, je moet er alleen voor zorgen dat alle nieuwe mensen in jouw team op het zelfde e-mailadres flushen, in jouw geval hoef je niets te mergen, of je moet met twee accounts zitten, d.w.z. dat je zelf een keer een account gestart bent maar er toen bijvoorbeeld het paswoord van bent kwijtgeraakt. :? en vervolgens een tweede account hebt opgezet. Dan kun je die twee accounts dus mergen. Let wel, dat er niet echt duidelijkheid is over de mogelijkheid om het te doen, tot nu toe zijn er (volgens mij) drie teams die dit hebben kunnen doen, en misschien binnenkort wel twee broers :8 maar nooit geschoten is altijd mis

V.w.b. het mergen zou ik anders gewoon wachten, er komt een nieuwe opzet van SETI aan zoals je misschien al hebt kunnen lezen. Helemaal veel weet ik er ook nog niet van, maar het kon wel eens snel gaan gebeuren :)

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
nou het zit zo, meeste mensen willen niet onder mijn naam flushen ofzo... die willen onder een teamnaam flushen...

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

en als je nu voor de subteamstats zorgt die sequence vrij recent heeft afgemaakt???
kunnen ze nog steeds zien wie wat gedaan heeft.
voorbeeldje: http://seti.clanoftoet.com/subteam.php

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

dat kan ik mij goed voorstellen, zoiets als team keizer karel loeiers en dan mailadres keizerkarel @hotmail.com.

stuur dan een brief naar berkeley, waarin je dus aangeeft dat je dat adres met je eigen recentelijke adres wilt mergen, en dan moet het goed komen.

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
adamvansanten schreef op 21 oktober 2002 @ 20:05:
nou het zit zo, meeste mensen willen niet onder mijn naam flushen ofzo... die willen onder een teamnaam flushen...
Simpel ... een mogelijke procedure:
- maak een nieuwe account aan op S@H
- geef die als mail adres iets als "Keizer_Karel_Loeiers@hutsekluts.au"
- niet vergeten van DPC te joinen :)
- begin dan prompt met z'n allen op dat account te flushen
- daarna heb je tijd om die brieven aan Berkeley te schrijven
- daarin vraag je om je oude accounts (en die van je maten) te mergen op je nieuwe account

Hoe hoog denk je te komen als alle mergers lukken ?
't Is maar ... moeten we schrik krijgen ? :+
Pagina: 1