Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Misschien ook wel grappig als je zulk soort vragen in het draadje van dat project zet, dan heb je meer kans dat je sneller geholpen wordt, als iedereen maar draadjes gaat lopen aanmaken dan wordt het hier ook zo'n zooitje
Maar goed, Seti dus, ik heb daar echt de ballen verstand van, dus ik kan je niet verder helpen. Ff geduld op iemand anders dus
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
het team is Keizer Karel Loeiers...
Verwijderd
maar géén eigen team dus!
Ik zit je nu niet af te kraken ofzo, maar ik help je ff want ik heb het ook ooit eens moeten leren
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
ARGH dat is weer een extra post
maar weet iemand hoe je een SETI@Home account merged met een andere (dus de units overhevelen?)
nog een beetje n00b he
maar niemand weet dus hoe je moet mergen? dat wordt mailen dan maar
Verwijderd
D.m.v. een brief die je stuurt naar berekeley, hierin moet duidelijk naar voren komen welke accounts je wilt mergen dat zijn dus de accountnamen en de e-mailadressen, en eventueel wat de reden daartoe is. De brief moet uiteraard in het engels worden opgesteld.adamvansanten schreef op 21 oktober 2002 @ 18:34:
ja die had ik ook al gebruikt... maar was het de 2e x vergetensorry
ARGH dat is weer een extra post
maar weet iemand hoe je een SETI@Home account merged met een andere (dus de units overhevelen?)
Voor het flushen onder een team gebruikte een ieder in dat zelfde team het zelfde e-mailadres. Dat wil zeggen daT bij de installatie van de seticlient (bij voorkeur de cmdline) HET ZELFDE e-mailadres opgegeven wordt. Voor eigen team stats is bijvoorbeld een SETI PROXY handig, tegenwoordig zijn er ook leuke PHP file-tjes in de aanbieding, alhoewel je wel moet weten wat er voor nodig is.
Verwijderd
V.w.b. het mergen zou ik anders gewoon wachten, er komt een nieuwe opzet van SETI aan zoals je misschien al hebt kunnen lezen. Helemaal veel weet ik er ook nog niet van, maar het kon wel eens snel gaan gebeuren
kunnen ze nog steeds zien wie wat gedaan heeft.
voorbeeldje: http://seti.clanoftoet.com/subteam.php
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
stuur dan een brief naar berkeley, waarin je dus aangeeft dat je dat adres met je eigen recentelijke adres wilt mergen, en dan moet het goed komen.
Simpel ... een mogelijke procedure:adamvansanten schreef op 21 oktober 2002 @ 20:05:
nou het zit zo, meeste mensen willen niet onder mijn naam flushen ofzo... die willen onder een teamnaam flushen...
- maak een nieuwe account aan op S@H
- geef die als mail adres iets als "Keizer_Karel_Loeiers@hutsekluts.au"
- niet vergeten van DPC te joinen
- begin dan prompt met z'n allen op dat account te flushen
- daarna heb je tijd om die brieven aan Berkeley te schrijven
- daarin vraag je om je oude accounts (en die van je maten) te mergen op je nieuwe account
Hoe hoog denk je te komen als alle mergers lukken ?
't Is maar ... moeten we schrik krijgen ?