Audio in Virtual Dub loopt niet synchroon

Pagina: 1
Acties:

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
Ik wil dus een stukje van 20 seconden uit een filmpje kopieeren om als sampeltje te gebruiken, nu is het probleem dat de audio totaal niet gelijk met de film loopt in virtual dub (en dus wel bij het afspelen met een willekeurige player).
Het stukje bevind zich op ongeveer 50 minuten terwijl het geluid in Virtual Dub bij 90 minuten is, en het gaat me juist om het geluid bij het stukje film.

Hoe los ik dit op? Ik heb al een beetje lopen spelen met de instellingen van video en audio maar het blijf ongelijk :?

• Mad_Demon
help ;(

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Je zoekt het sampletje?

Doe dan "save wav" in Vdub. Hernoem de wav die je daarmee krijgt naar .mp3, en hoogstwaarschijnlijk kan je dan aan de slag. :Y)

Siditamentis astuentis pactum.

• Mad_Demon
Het probleem is als ik dus het stukje beeld selecteer en ik doe dan "save segmented avi" dat ik dan het geluid van een half uur verderop in de film onder het beeld krijg.
En als ik de hele DivX afspeel niet :?

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Mad_Demon schreef op 23 oktober 2002 @ 16:25:
Het probleem is als ik dus het stukje beeld selecteer en ik doe dan "save segmented avi"
Je moet gewoon een stukje selecteren (je krijgt dan een kleine blauwe selectie onder de tijdbalk) en dan doe je "save as..." niks geen segmented huppeldepup, blijf daar maar lekker vanaf.

Siditamentis astuentis pactum.

• Mad_Demon
Nee, nog steeds niet, het geluid blijft uit een stuk ruim een half uur verderop komen :?
Pagina: 1