[d2:lod] hoe een HC necromancer het beste te skillen?

Pagina: 1
Acties:

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-02 18:06

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
hoe kan ik het beste een necromancer skillen .. een HC necromancer.. ik zat te denken aan een expcro.. voor cows...

kan iemand mij ff helpen hoe ik em precies moet skillen? thx

sorry

t gaat dus over Diablo II Lords Of Destruction

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Haha, ik heb dus geen flauw idee waar je het over hebt. 8)7

Kun je de titel van het spel erbij zetten ofzo? Je kan ook even kijken of er forums zijn over het spel, misschien word er daar over dat soort dingen gediscusiert.
edit:

typo

[ Voor 0% gewijzigd door diertje op 21-10-2002 17:16 . Reden: typo-tje dus ]

Ik, geheel anders

Verwijderd

kijk eens op www.diabloii.net onder de strategies
en in het algemende d2 topic (deel 14 ofzo zijn we)

en anders op www.moomoofarm.nl helaas is deze tijdelijk (al 4 dagen) down voor upgrade

en alleen voor cows zal ik hem niet maken, je moet uiteindelijk zonder al te veel hulp zelf ook baal kunnen killen.

dus doe er een goede curse bij (amplify damage) en neem een goede golem, paar revives en gaan met die banaan.

heb zelf nog geen necro gemaakt maar je moet gewoon ff wat proberen, des noots eest op sc

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:07

-ET-

Phone Home

Ik gok dat het gaat over Diablo 2. En idd kijk eens op de betreffende fora van die games. Plus ik denk dat dit meer discussie is dan probleem/vraag.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

aan het eind is een necromancer best slap. In Nightmare bijvoorbeeld. Je moet vooral je bonespell skillen(met die pijlen die je afschiet) })

Verder is de paladin goed met zeal als primary en cold(aura) als secundary

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
niemand die er miss verstand van heeft?

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Diablo 2 Classic/LoD: Deel 14

Kun je hier niet in 1 van de grote diablo topics proberen? :)

Verwijderd

Ja, ik zou zeggen: kom naar www.moomoofarm.nl, daar lopen 100+ die hard diablo-2 ers rond...

maar goed, het lvlen op HC heb ik altijd al een probleem gevonden voor de wat 'zwakkere' classes...

ik zou zeggen, ga questen in 8 player games, om het risico van PK-ers te verminderen, die zitten meestal in bloodrun/cowrun/sewerrun games, dus de quest games zijn relatief veilig, en je kan redelijk snel dan verder komen. Verder zijn wat risicovoller, maar als je goed oplet dan kan het wel, gewoon NM bloodrunnen met z'n achten, dat gaat snel genoeg, ook met een explodecro.

Voor een uitgebreidere setup vragen, en skills, stats verdelingen enzo zou ik ff vragen op www.moomoofarm.nl... :)

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:18:
Ja, ik zou zeggen: kom naar www.moomoofarm.nl, daar lopen 100+ die hard diablo-2 ers rond...

maar goed, het lvlen op HC heb ik altijd al een probleem gevonden voor de wat 'zwakkere' classes...

ik zou zeggen, ga questen in 8 player games, om het risico van PK-ers te verminderen, die zitten meestal in bloodrun/cowrun/sewerrun games, dus de quest games zijn relatief veilig, en je kan redelijk snel dan verder komen. Verder zijn wat risicovoller, maar als je goed oplet dan kan het wel, gewoon NM bloodrunnen met z'n achten, dat gaat snel genoeg, ook met een explodecro.

Voor een uitgebreidere setup vragen, en skills, stats verdelingen enzo zou ik ff vragen op www.moomoofarm.nl... :)
heyy k-mile. long time no c m8 :)
ja ik ben allang daar geregged hoor :) kep al een topic gepost..
Pagina: 1