[HD] Klikt aan en uit

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-03 19:09
Mijn Western 40GB 5400RPM HD klikt de hele tijd aan en weer uit. Dit gebeurde toennet voor het eerst toen ik Mafia ( _/-\o_ ) aan het spelen was. Hij had net het level geload en toen liep alles ineens vast. Ik hoorde mijn HD stilvallen (klik) en weer aan gaan (klik, pwieiew :)). Ong. 5 min later viel ie weer stil, na een paar sec weer en zo ging het de hele tijd door. Ik kon het spel zo echt niet meer spelen dus ik terug naar windows en HD werkt weer gewoon. Nog ff SiSoft gedraait en de HD valt weer een paar keer uit, SiSoft loopt vast :(. Ook schijfcontrole gedaan (tijdens schijfcontrole valt de HD telkens uit) maar verder geen fouten :?. Ff later krijg ik een blauw scherm te zien met "Kernel_data_inpage_error". Met nog allemaal cijfertjes erbij die ik niet optijd kon overpennen omdat de compu opeens rebootte ;(. Bij het opstartten kreeg ik zo'n schermpje van schijfcontrole en die zei dat ik 32kb in beschadigde sectoren had en toen liep comp helemaal vast :'(. Dus ik HD eruit halen (is 2e HD met allemaal DivX en 1337MP3 zooi), comp opstarten en dit veelste lange topic op GoT schrijven :P.
Wie o wie help mij ;( ik ben nl. zielig.

tvw

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

(i) voedingskabeltje brak > vervangen
(ii) HD brak > vervangen
(iii) search gebruiken ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

^^^

Moraal: check de FAQ's en de stickies eer je een topic opent. Dan ben je niet meer zielig :)
Zie ook FAQ Forumgedrag

Dit topic is gesloten.