Toon posts:

[win98] Kernel32.dll (fout bij printen)*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het printen krijg ik continu de fout:

Spoel 32 bij module kernel32.dll

Ik gebruik windows 98. Ik kan er (na deze fout) alleen maar uit met Cntr, alt, delete.

kan iemand mij aub helpen, want ik moet nou altijd alles doormailen naar een ander om het uit te printen.

Alvast bedankt.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
-> Windows Operated Systems + titel edit.

-Wat heb je al geprobeerd?
-Waar heb je zelf al gezocht, en wat heb je gevonden?

• The Gamblers
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:03
hmmmm,

Zeker Mc Afee ook draaiend ? Moet je even de spoolss.dll van Windows ME op je systeem zetten en bij uitsluiten ( binnen Mc AFee ) c:\windows\system.

Gergarandeerd dat je dan van je probleem afbent >:)

Console Guy

Verwijderd

Zoek maar eens op support.microsoft.com.
Bijna al deze fouten worden door windows veroorzaakt. Heb je misschien in de driver een optie om direct naar de printer af te drukken?

Verwijderd

Als 't bij een melding blijft: negeren.
Als 't vaker terug komt, heb ik toch zeker veel meer gegevens van je nodig om te kunnen kijken of en wat er aan te doen valt, zoals welk programma je gebruikte, wat voor virusscanner je heeft, of je onlangs nog op de site windowsupdate.microsoft.com via 'product updates' de laatste updates voor je windows binnengehaald heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi. Bedankt voor de tips. Waarschijnlijk ligt het aan de bovenbeschreven fout op de 2 computers in kwestie (we zitten op een systeem). Waarschijnlijk zijn deze gewoon beschadigt of zo.

Wat mij logisch lijkt, is als ik spoolss.dll download van windows ME en dat over het al aanwezige bestand zet in Mc Afee (zoals Basmaaks beschrijft).

Nou zoek ik dit bestand alleen op windows.com en op download.com, maar op geen van beide kan ik het vinden. Nu ben ik natuurlijk best dom ;) , maar ik zou toch graag willen weten hoe ik dit bestand kan krijgen (spoolss.dll van Windows ME). Mijn baas zou erg blij met me zijn, en dat kan ik momenteel wel ff gebruiken.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Via Google vond ik deze link :)

Hp forum met aangehecht bestand :)

edit:
Link fixed

Verwijderd

Topicstarter
Dank u. Ik had de link zelf ff verandert, maar toch super dat u die nog verandert. Ik ga het nu proberen. Thanx....... Was iedereen op de wereld maar zo aardig.

Verwijderd

spool map excluden in mcafee 4.5/1

Verwijderd

Topicstarter
Dank u allen.
Die link via google is erg makkelijk.
Nu heb ik echter nog het probleem dat ik het niet vernieuwd krijg op de pc.
Ik wil hem extracten (het winzip bestand welke je krijgt, wanneer je naar reeds genoemde link gaat), maar dit kan niet.

Please help!
Thanx

• The Gamblers
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:03
lol... Spoolss.dll is bij windows altijd in gebruik. Je zal dit bestandje via DOS moeten vervangen....

Console Guy

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie allemaal.
Als het goed is, doen zich nu geen problemen meer voor.
Thanx guys!!!!!

edit:
and Girls ;)
Pagina: 1