2de hardeschijf

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 17:24

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Topicstarter
Ik heb hier een compaq deskpro EX pc-tje en die bevat een harde schijf van 10GB Ultra ATA/66.
Er draait nu windows 2000 op, maar ik wil er een extra harde schijf inhangen.

Misschien domme vraag maar moet deze ook Ultra ATA/66 zijn of kan ik een nieuwere schijf er ook in hangen :?
Niet dat ik straks voor niets mijn (duurverdiende) eurotjes uitgeef aan een schijf die niet werkt in die machine.

Is het geen probleem om er een nieuwe schijf in te hangen bijv een ultra ata/100 ??

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 16:59

TheVMaster

Moderator WOS
Sc0rPi0N schreef op 21 oktober 2002 @ 16:35:
Ik heb hier een compaq deskpro EX pc-tje en die bevat een harde schijf van 10GB Ultra ATA/66.
Er draait nu windows 2000 op, maar ik wil er een extra harde schijf inhangen.

Misschien domme vraag maar moet deze ook Ultra ATA/66 zijn of kan ik een nieuwere schijf er ook in hangen :?
Niet dat ik straks voor niets mijn (duurverdiende) eurotjes uitgeef aan een schijf die niet werkt in die machine.

Is het geen probleem om er een nieuwe schijf in te hangen bijv een ultra ata/100 ??
ehh....anders hang je hem aan de 2e IDE controller... :) maar volgens mij mag die nieuwe hd oiok sneller zijn hoor (ATA/100 of 133) maar hij werkt dan op de langzaamste snelheid...'k heb hier zelf een ATA/133 die ehh..aan een ATA/33 IDE channel hangt :)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 17:24

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Topicstarter
Mooi zo

Niet dat ik gelijk een 200Gb harde schijf erbij ga hangen :+
Nee gewoon een schijf van 30 Gig ofzo.
Maar goed ik ga informatique een lichter maken ;)

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Duidelijk :)

Mocht je in de toekomst weer zo'n topic willen openen, dan raad ik je aan om de OM FAQ door te nemen (check Cursussen)..

Dit topic is gesloten.