Ik heb vorige week 256mb ddr pc2100 geheugen gekocht maar nu heb ik een probleem
Ik had zelf ook al 1x 256mb pc2100 ddr geheugen in mijn pc zitten dus dat zou gewoon goed samen moeten werken. Maar niets is minder waar!
Ik had het geheugen naast de bestaande module gestoken en zet de pc aan, maar nu wordt het geheugen niet gevonden en de pc geeft 256mb aan (de bestaande module)
dus ik denk misschien willen ze niet samen.
ik de bestaande module eruit en laat die nieuwe zitten
nu wil de pc helemaal niet meer aan en begint het moederbord te piepen.
dus ik denk logisch dat geheugen is defect.
dus ik wissel de hele boel weer zodat ik mijn bestaande configuratie weer heb maar nu blijf ik een piepend mobo houden.
Ik heb de beide modules ook nog in alle andere banken geprobeerd maar ik blijf een piepend mobo houden.
Ik heb een msi k7t266 moederbord waarop van die mooie diagnose lampjes zitten en die geven ook aan dat het hier om het geheugen gaat.
Ik heb de bios al gereset met de jumper
heeft dat nieuwe geheugen mijn hele mobo gefrituurd?
Wat kan ik verder nog doen?
Ik had zelf ook al 1x 256mb pc2100 ddr geheugen in mijn pc zitten dus dat zou gewoon goed samen moeten werken. Maar niets is minder waar!
Ik had het geheugen naast de bestaande module gestoken en zet de pc aan, maar nu wordt het geheugen niet gevonden en de pc geeft 256mb aan (de bestaande module)
dus ik denk misschien willen ze niet samen.
ik de bestaande module eruit en laat die nieuwe zitten
nu wil de pc helemaal niet meer aan en begint het moederbord te piepen.
dus ik denk logisch dat geheugen is defect.
dus ik wissel de hele boel weer zodat ik mijn bestaande configuratie weer heb maar nu blijf ik een piepend mobo houden.
Ik heb de beide modules ook nog in alle andere banken geprobeerd maar ik blijf een piepend mobo houden.
Ik heb een msi k7t266 moederbord waarop van die mooie diagnose lampjes zitten en die geven ook aan dat het hier om het geheugen gaat.
Ik heb de bios al gereset met de jumper
heeft dat nieuwe geheugen mijn hele mobo gefrituurd?
Wat kan ik verder nog doen?