Ik heb een wav bestand in mijn website staat die op een cd staat. Nu is dit gemaakt als een soort multimedia voorstelling. Goed, als ik de wav open via een button krijg ik de windows mediaplayer. Maar is het ook mogelijk om die wav hidden af te spelen dat niemand ziet dat media player geopend word?
op Webmonkey leggen ze dat uit, of in ieder geval de elementen om het zelf te kunnen construeren, viel spass
Je kan ook de muziek in flashbestandje zetten en die ik meen als background gebruiken.
euhm een iframe van 0 bij 0, waarin je een page laat laden met:
<bgsound src="geluidje.wav" loop="infinite"> in je head?
(ik zeg maar iets
)
<bgsound src="geluidje.wav" loop="infinite"> in je head?
(ik zeg maar iets
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Verwijderd
Flash is een betere oplossing....makkelijkst is een flash van 18x18 onderaan je pagina te zetten.
Verwijderd
/me wil als flash-kleuter wel weten waarom 18x18?Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 11:22:
Flash is een betere oplossing....makkelijkst is een flash van 18x18 onderaan je pagina te zetten.
Dat is de minimumafmeting van een .swf voorzover ik weet...
Verwijderd
In de normale flash dev environment wel ja...leek me het makkelijkst.....tooltjes als swiftmp3 maken hem gewoon 0,0..... natuurlijk kan je altijd 0,0 als size meegeven in je embed code.waxle schreef op 22 oktober 2002 @ 12:07:
Dat is de minimumafmeting van een .swf voorzover ik weet...
Pagina: 1