Toon posts:

Hardware audio in UT2K3 met accoustic edge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een philips accoustic edge aan het testen, en als ik in ut2k3 het geluid op hardware audio of hardware audio + eax zet, dan is het geluid bagger. Het kraakt en klinkt vertraagd (je hoort het vooral aan de stem van die kerel die constant loopt te roepen). Als ik het op software audio instel dan werkt het wel goed.

Mijn oude soundblaster live doet dit wel goed. Toch vreemd want ik dacht dat de philips alle nieuwe hardware acceleratie in games (eax 1.0, 2.0 en a3d 1.0) ondersteunde?

Verwijderd

probleem heb ik ook met een terratec 6fire :|

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-07 15:29
software 3d audio in ut2k3 is sowieso sneller dan hardware 3d hoe raar dat ook klinkt. Lekker op software laten staan en je niet druk maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er al achter, ik moest in de drivers QSound Environmet Modeling aanzetten, dan klinkt het geluid wel goed.

Echter, ik heb wel een ander probleem. Als ik namelijk gebruik maak van de hardware modus (ook in bf1942), dan heb ik het gevoel dat de achterspeakers niet helemaal lekker werken als ik het op 4 speakers zet. De ene keer dat je schiet, klinkt het alleen door de front speakers, de andere keer weer door 4 speakers. Beetje willekeurig, het lijkt niet echt, omgevingtechnisch (zoals het hoort met eax/a3d), te kloppen :?

Weet iemand hier iets op?

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
Het schijnt dat er problemen zijn met de acoustic edge in WinXP. Vertelde een verkoper me, weet er het fijne niet van maar ik geloof dat ze een revisie op de kaart gaan doen.

specs