Omdat ik al een tijdje met twee kasten van Paradigit (alletwee ATX) zit , en deze nogal lawaaierig zijn zou ik graag deze kasten willen vervangen door stillere (en misschien ook betere) kasten. Aangezien ik toch het idee heb dat ik met de behuizingen van paradigit een beetje een miskoop heb gedaan, zou ik raag van de mensen die hier weleens langskomen willen weten wat voor kast het meest geschikt is.
Hier moet de kast (+voeding) aan voldoen:
- Het liefst 7 uitbreidingsslots aan de
achterkant
- stille voeding
-wat meer ruimte voor drives e.d (2 HD's , brander , DVD speler en CD-ROM)
-het moet geen kast zijn die mee gaat trillen als de CD-ROM speler op een wat hoger toerental draait.
-geen scherpe randen e.d
-en als het kan eentje die makkelijk open en dicht te gooien is. (met zo min mogelijk schroeven)
EN natuurlijk staat mijn pc weleens dag en nacht aan , dus daar moet ie ook tegen kunnen :-)
Het budget wat ik gepland had is +/- 200 to 250 gulden.
Aangezien ik verder niet zo heel veel ervaring heb met behuizingen en voedingen zou het erg handig zijn als ik jullie mening zou mogen weten.
Alvast bedankt voor de reacties.
Groeten,
Joris
Hier moet de kast (+voeding) aan voldoen:
- Het liefst 7 uitbreidingsslots aan de
achterkant
- stille voeding
-wat meer ruimte voor drives e.d (2 HD's , brander , DVD speler en CD-ROM)
-het moet geen kast zijn die mee gaat trillen als de CD-ROM speler op een wat hoger toerental draait.
-geen scherpe randen e.d
-en als het kan eentje die makkelijk open en dicht te gooien is. (met zo min mogelijk schroeven)
EN natuurlijk staat mijn pc weleens dag en nacht aan , dus daar moet ie ook tegen kunnen :-)
Het budget wat ik gepland had is +/- 200 to 250 gulden.
Aangezien ik verder niet zo heel veel ervaring heb met behuizingen en voedingen zou het erg handig zijn als ik jullie mening zou mogen weten.
Alvast bedankt voor de reacties.
Groeten,
Joris