checken of third party cookies zijn ge-enabled

Pagina: 1
Acties:

• ConQuestador
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 20:23
Ik zet op mijn site een 3th party cookie. Maar er zijn mensen die deze niet acceperen. Daaom heb ik nu een p3p geschreven en dit helpt voor de meesten.

maar dan heb je ook nog van die mensen die ALLEEN 3th party cookies niet accepteren, maar de 1st party wel. Als ik nu via javascript een cookie zet en meteen weer uitlees, dan zegt hij dat cookies wel worden geaccepteerd. Maar in werkelijkheid worden ze niet geaccepteerd.

Wie kan me vertellen hoe ik met zekerheid kan controlleren of cookies worden geaccepteerd. dan kan ik via een andere mannier kijken of het eenzelfde gebruiker betreft.

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

• ConQuestador
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 20:23
damm, ik meende dat de meesten toch wel verstand hadden van cookies enzo

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

Verwijderd

ConQuestador schreef op 21 oktober 2002 @ 17:23:
damm, ik meende dat de meesten toch wel verstand hadden van cookies enzo
/me deelt een"-1 Onproductief" uit

Je kunt natuurlijk alleen 3rd party cooky usage checken door door een 3rd party cookies te laten zetten. Oftwel, maak een asp pagina o.i.d. op een andere server die een cookie zet, en een transparant plaatje uitspuugd, en neem dat plaatje op in jouw pagina. Check dan ook of jij danwel de andere server bij een volgende aanroep bij dat cookie kunnen.

Succes :)