Toon posts:

[WINXP-NTFS] Keyboard / Muis lockup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi !

Eindelijk eens de stap gedaan van Windows 2000 naar Windows XP , echter draait dat XP als een lek mandje :(
Sinds na de install , al problemen tegen gekomen zoals de infinite loop BSOD !
Die weten op te lossen , en ook SP1 en alle hot fixes verder stuit ik op een ander probleem .
Mijn computer loopt plotseling vast , soms na half uur , soms na een paar uur , ik kan het niet reproducen het schijnt totaal random te zijn .
Echter wanneer hij vastloopt ,gaan alle apps gwoon door , bijvoorbeeld winamp tettert verder , ICQ blijven berichtjes binnekomen en een MPEGje of DIVX je speelt vlekkeloos verder, voor de gein task manager open gezet toen het gebeurde en alles gaat netjes door alleen muis en keyboard zijn totaal DOOD , geen input mogelijk .
Systeem zelf draaide half jaar zonder BSOD of error melding in win 2k

Weet hier iemand een oplossing voor ?

Mijn systeem is als volgt :

Hardware :

Abit AT7 Max
Thunderbird 1400 Ghz
Corsair XMS PC 3500 DDR 256
Hercules game theatre XP soundcard
Hercules Geforce 2 Ultra
3Com 3C905TC-X-M NIC
40 GB X 3 Maxtor 7200 RPM UDMA 100 schijven ( NIET In RAID , wel NTFS allemaal )
430 W enermax voeding

TEMP :

CPU - 38 C Load
Mobo - 20 C Load

Software :

Nieuwste VIA 4 in 1 , Hercules drivers , 40.72 Detonator ( maar Detonator WHQL heeft zelfde problemen ) , nieuwste 3Com drivers via de update site , natuurlijk alle hotfixes + SP 1 , USB filter patch , USB 2 drivers .

Al geprobreerd :

Infinite loop patch , AGP aperture van 64 naar 128 , AGP drive strength naar FF , Nvidia driver helper service disablen , write combining uitzetten in display properties .

Alles is niet overgeclocked , temperatuur goed en voltages goed .

HELP !!!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2002 14:26 . Reden: Feit vergeten :P ]

Verwijderd

En wat gebeurt er als je ze even uit je kast haalt en dan er weer insteekt? Ik heb nl. ook een muis die dat heeft en dan moet ik efen ontpluggen en weer inpluggen en dan doetie het weer. Lastig maar ik heb er nooit een oplossing voor gevonden. ....Ik heb de hoop intussen opgegeven

Verwijderd

Topicstarter
Ook al geprobeert :) Helpt helaas niet :( Ik denk dat het dan toch maar weer terug naar Win 2K is :-/