ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
euh... 3x een 10cm draad en wat plakband?
*kuch* serieus antwoord:
Missien bij een electronica zaak?
bij ons hadden ze die dingen wel
*kuch* serieus antwoord:
Missien bij een electronica zaak?
bij ons hadden ze die dingen wel
This message was sent on 100% recyclable electrons.
ANWB, Halfords, electro winkel, caravan dealer?
waarom zoek je op internet? wil je mn downloaden.
zo'n stekker is een echt ding, kun je ook beter IRL zoeken dan he
waarom zoek je op internet? wil je mn downloaden.
zo'n stekker is een echt ding, kun je ook beter IRL zoeken dan he
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
dat kan nog wel eens lastig worden denk ik, omdat de meeste wereldstekkers die je hier in nederland koopt uitgaan van een "input" van nederlandse stekkers.
Maar je zou ook in de winkeltjes op Schiphol Plaza kunnen kijken. Die hebben een hoop van dit soort reis gadgets.
Maar je zou ook in de winkeltjes op Schiphol Plaza kunnen kijken. Die hebben een hoop van dit soort reis gadgets.
Dat bedoel ik nou maar 
Toen mijn pappie uit Taiwan kwam met mijn router, zei hij dat hij helaas op schiphol geen passende stekker kon vinden.
Maar het is een losse adapter en ik herinner me vaag dat we vroeger een adapter dat verstelbare voltages had. Maar die dingen heb ik al een tijdje niet gezien in winkels.
Toen mijn pappie uit Taiwan kwam met mijn router, zei hij dat hij helaas op schiphol geen passende stekker kon vinden.
Maar het is een losse adapter en ik herinner me vaag dat we vroeger een adapter dat verstelbare voltages had. Maar die dingen heb ik al een tijdje niet gezien in winkels.
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Ik zou gewoon een stekker kopen bij de gamma, oude erafknippen en nieuwe eropschroeven
Lijkt me niet zo heel moeilijk
Je hebt ze zelfs met alle soorten contactsoorten van de wereld. Heb ik zelf ook, zitten 4 verschillende op.
Je kan ze gewoon bij de betere electronica zaak kopen.
Je kan ze gewoon bij de betere electronica zaak kopen.
/onzin& weinig met pc te maken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()