Toon posts:

geluid doet het niet [snel hulp nodig!]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met het volgende probleem en ik heb snel geluid nodig want ik moet dingen voerzetten naar mn MD:
Ik heb een epox 8kha+ met sound integrated, plus ik heb en nog een soudnblaster pci 128 kaart in zitten, die krijg ik sowieso niet geïnstalleerd omdat die drivers het niet doen, en mnonboard sound heb ik net geinstalleerd maar nu doet nog steeds nix het,. bij hardware staat er vermeld dat er geen problemen zijn met dit apparaat: het werkt correct......nou neit dus...

hoe kan iker verdomme weer geuid uit krijgen,...?

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 19:02

Super_ik

haklust!

ook al in je mixer een andere standaart geluidskaart gekozen? en bij media opties?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Snel hulp nodig? Was hier niet zo'n we're no f*****g helpdesk policy? ;)

Staat er niet gewoon een vinkje bij MUTE in de soundmixer?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2002 14:18 . Reden: Smily anders zijn er dalijk nog mensen boos op me :| ]

Verwijderd

Topicstarter
ik kan maar één apparaat kiezen:
VIA AUDIO (WAVE)
kortom de sound onboard die het altijd heeft gedaan, ik heb wel eergisteren helemaal windoos xp er opnieuw opgegooid, kan er zo iets misgegaan zijn.? :? :?

Staat ook nergens mute aan of dempen...

aan winamp 2.78 en winamp 3 kan het ook niet liggen, windoos media pleejer doet het ook niet

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2002 14:21 . Reden: nog een kleine toevoeging ]

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 19:02

Super_ik

haklust!

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 14:19:
...
ik heb wel eergisteren helemaal windoos xp er opnieuw opgegooid, kan er zo iets misgegaan zijn.? :? :?
...
zou eventueel ook kunnen ja

iets veel meer info, en zeggen wat je al wel hebt gedaan (niet veel volgens mij) zou best wel s in je voordeel kunne werken enzo

[ Voor 0% gewijzigd door Super_ik op 21-10-2002 14:21 . Reden: :) ]

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gewoon de dingen gedaand die iedereen doet, geïnstalleerd, computer opnieuw opstarten,en geen geluid, de equalizer van winamp doet het voor een split second maar nix k hoor geen geluid, alle kabels naar mn stereo lopen goed, geluid daar staat aan.... :?
hellup

Verwijderd

Misschien andere drivers proberen?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb maar een bepaald driver beschikbaar op de site van epox....
En helemaal wazig, als ik mn comp opstart geeft ie wel die dikke BIEP van hallo ik doe het weer, maar in windoos doettie nix meer.............. zelfs geen msn geluidjes of iets gdergelijks

Verwijderd

OK, je hebt dus winXP. Als je onboard het niet doet, installeer dan effe de driver voor je SB128 als je haast hebt 8)7 .
Operating Systems: Windows 2000, Windows 9x, Windows XP

Download:

http://www.europe.creativ...oad/welcome.asp?type=d...

...uit de meuktracker :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 14:30:
OK, je hebt dus winXP. Als je onboard het niet doet, installeer dan effe de driver voor je SB128 als je haast hebt 8)7 .
al geprobeerd, doen het ook niet, ik ga even proberen mn sb 128 in een adnere pci gleuf te frotten.... :|
Pagina: 1