Voor dat ik wil beginnen wil ik zeggen dat ik heel het forum het afgezocht maar echt geen oplossing ben tegen gekomen. Er zijn meer mensen met dit probleem dus het is tijd voor een oplossing!
Ik heb een win2000 (server) en een winXP (client) machine met elkaar verbonden in een werkgroup
het probleem is als volgt:
Ik kan vanuit de win2000 pc met geen enkele mogenlijkheid op een default share komen als C$ Admin$ enz, van de winXP pc, zelf aangemaakten share's werken gewoon.
Als ik dus in uitvoeren type:
\\PCNAAM\C$ krijg is het sherm:
Incorrect password of unknown user for:
\\PCNAAM\C$
Connect as:
Password:
Als ik dan met een administrator of guest of user account probeer in te loggen lukt dit gewoon niet
Ik heb alles al geprobeerd en gezocht naar mogelijke beveiliging instelling maar kom er gewoon niet uit
Alle tips welkom
Ik heb een win2000 (server) en een winXP (client) machine met elkaar verbonden in een werkgroup
het probleem is als volgt:
Ik kan vanuit de win2000 pc met geen enkele mogenlijkheid op een default share komen als C$ Admin$ enz, van de winXP pc, zelf aangemaakten share's werken gewoon.
Als ik dus in uitvoeren type:
\\PCNAAM\C$ krijg is het sherm:
Incorrect password of unknown user for:
\\PCNAAM\C$
Connect as:
Password:
Als ik dan met een administrator of guest of user account probeer in te loggen lukt dit gewoon niet
Ik heb alles al geprobeerd en gezocht naar mogelijke beveiliging instelling maar kom er gewoon niet uit
Alle tips welkom