[ideetjuh] laatste bericht melding...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

Topicstarter
heel erg handig natuurlijk, die tag "laatste bericht geplaatst door weetikveelwie" bij de topic, maar is het misschien een idee om dat iets uit te breiden? En dan wel naar de bladzijde nummers die erachter staan.
Ik heb nogal regelmatig dat ik op de laatste pagina ga staan om te klikken, me realiseer dat er misschien helemaal niets nieuws is gepost, en ga wachten op de tag. Maar die komt niet, want: die is niet op die plek :)

Tot nu toe schoof ik telkens heen en weer om het alsnog te zien, maar het begint me nu een beetje te irriteren, dus...

Spolap: Interactive webcomic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
* BreadFan kijkt om zich heen B)

Een topic in LA dat 6 uur zonder reply staat, da's zeldzaam :P

[ontopic]
Wat is er mis met het huidige systeem dan? :?

Zo heel relevant is die info niet, je kunt zien of er aan post bijgekomen is aan het postaantal, en je kunt door je muis boven de titel te houden toch zien wie de laatste post gedaan heeft. LIjkt me perfect toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

BreadFan schreef op 21 oktober 2002 @ 19:39:
* BreadFan kijkt om zich heen B)

Een topic in LA dat 6 uur zonder reply staat, da's zeldzaam :P
Ik kwam vanmiddag thuis, zag dit topic staan zonder replies, en dacht: "Zal wel niet veel bijzonders zijn. Als hij niet goed genoeg is voor iemand anders, zal ik er ook maar niet in reageren". Maar nu BreadFan er is, reageer ik ook maar ff :+.

Af en toe lijkt het me wel handig, maar meestal kun je aan de tijd ook al zien wanneer er voor het laatst in gereageerd is. Maar als het iets kleins is om in te bouwen, lijkt het me wel makkelijk, want ik heb het ook af en toe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

Topicstarter
qua klein inbouwen, het is volgens mij het regeltje
code:
1
2
3
echo "<acronym value=laatste bericht gepost door ".$laatsteusr>";
...
echo "</acronym>";

opnemen in de while ofzo... :+
weet ik veel hoe de GoT php code eruit ziet :)

het zijn van die details...
kweet ook niet precies hoeveel inpact het heeft om twee regels extra op te nemen in een while van een zo super druk bezochte pagina ;)

[ Voor 0% gewijzigd door wacco op 21-10-2002 20:51 . Reden: typo's enzow... ]

Spolap: Interactive webcomic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wacco schreef op 21 oktober 2002 @ 20:48:
qua klein inbouwen, het is volgens mij het regeltje
code:
1
2
3
echo "<acronym value=laatste bericht gepost door ".$laatsteusr>";
...
echo "</acronym>";

opnemen in de while ofzo... :+
weet ik veel hoe de GoT php code eruit ziet :)

het zijn van die details...
kweet ook niet precies hoeveel inpact het heeft om twee regels extra op te nemen in een while van een zo super druk bezochte pagina ;)
Pak gewoon de GoT Tracker van Crisp er bij, en je ziet altijd als je een topic hebt geopend of er reacties zijn, en kun je zelf topics tracken. Je krijgt dan een alert als er een post in het topic door iemand anders dan jijzelf is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Als je dat doet dan wordt de source van een pagina NOG groter, er moet natuurlijk ook rekening gehouden worden met ISDN/56k users, als ik...

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
pff.. die paar keer title="blaat" erbij zet echt geen zoden aan de dijk hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Juggernaut schreef op 22 oktober 2002 @ 12:59:
pff.. die paar keer title="blaat" erbij zet echt geen zoden aan de dijk hoor
Nee het zet allemaal geen zoden aan de dijk, maar als je alles bij elkaar optelt zou zo'n source makkelijk kleiner kunnen hoor.

Al moet ik zeggen dat 'ie nu zoals is is best compact is, zonder enters enzo, dat scheelt al aardig wat. De topic index van de HK is nu zoals 'ie is 67kb, dat wil zeggen bijna TIEN seconden laden, en dan reken ik de plaatjes nog niet eens mee. Dat vind ik lang genoeg ! Dat hoeft echt niet langer te worden door die overbodige features. Tenzij je ze natuurlijk in je profile uit kunt zetten, dan is er helemaal niks op tegen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Laatst online: 07-10 19:57
Installeer Hottopic en geef hier in aan welke topics je wilt volgen en klaar, niet alles meer afgaan gewoon duidelijk. De GoT tracker van de active desktop werkt ook zo. Ik heb ze beiden, zoblijf ik op de hoogte van de recente posts in de GoT tracker en volg ik topics met Hottopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

The Undertaker schreef op 22 oktober 2002 @ 16:36:
Installeer Hottopic en geef hier in aan welke topics je wilt volgen en klaar, niet alles meer afgaan gewoon duidelijk.
Er komen ook wel eens nieuwe topics bij :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Laatst online: 07-10 19:57
En vandaar ook de GoT tracker :X :X

Verder kijk ik af en toe wat er bij is gekomen :Z
Pagina: 1