Toon posts:

website maken (newbie)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Niet direct sluiten aub.

Misschien dat jullie mij kort een antwoord kunnen geven, ipv statische site's waar alles staat.

Stel ik heb een website gemaakt in photoshop he dus een soort intro. Is er dan een mogelijkheid dat ik die uitknip en in meerdere layers laat zien. Zodat het wat sneller laadt ipv een site van 300kb :). Ik heb Adobe6 en Dreamweaver MX. Waar kan ik dit het beste in doen? En waar precies moet ik naar zoeken? Want layers geven een ongekend hoeveelheid

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een website maak je niet in Photoshop. Een website is een menging van tekstuele gegevens, graphics, en een input-output systeem.

[edit]
en slicen doe je met Photoshop en Imageready, en dat start je op door op F1 te drukken.

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
code:
1
2
3
<div style="z-index: 1;">voor site [img]"plaatje1.jpg"[/img]
   <div style="z-index: 2;">voor plaatje 1 (geneste div) [img]"plaatje2.jpg"[/img]</div>
</div>

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-08 19:09
|HunterPro| schreef op 21 oktober 2002 @ 13:36:
Een website maak je niet in Photoshop. Een website is een menging van tekstuele gegevens, graphics, en een input-output systeem.
Idd, met Photoshop maak je voornamelijk plaatjes: jpg's, gif-jes etc. Knap als jij daar een werkende site uitkrijgt... :+

Verwijderd

Topicstarter
ok, maar kan ik geen grote intro maken in adobe, en die splitsen naar aparte images. Maar gewoon een logo zeg maar?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

Whoops, toch wel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.