Directe links naar subfora

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Misschien is het een overbodige feature, maar mijzelf lijkt het wel handig, directe links naar de subfora. Dus bijvoorbeeld vb.tweakers.net voor Videoplanken & Beeldkanonnen, of hk.tweakers.net voor Tweakers Huiskamer...

Het zou handig zijn vooral voor mensen met een tragere verbinding, die hoeven dan niet steeds terug naar het main-menu zeg maar. Ook als je bijvoorbeeld je browser start, kan je makkelijk en snel direct in het forum terechtkomen wat je zoekt...

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarom maak je geen links naar jouw favoriete fora in je Links bar in IE (of snelkoppelingenbalk in een andere browser), of onthoud je welk forum-id ze hebben ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
  • Nu online

nrg

Daarvoor kan je http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/[forumID] gebruiken.
Voor Lieve Adjes dus Lieve Adjes.

Die link kan je dan in je bookmarks zetten.

[edit]
ej blackd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik denk dat topicstarter bedoelt dat "la.tweakers.net" wat sneller tikt dan "gathering.tweakers.net/forum/list_topics/15". Dat ben ik eik wel met 'm eens.

[edit:]Bovendien werkt dit idee altijd, en de snelkoppelingen moet je op elke PC waar je achter zit (ik heb er zelf zeven waar ik enigszins regelmatig achterzit, plus een hele zooi die niet van mij zijn) installeren... Hoe langer ik erover nadenk, hoe beter ik het vind!

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

en wat dan als we een forum krijgen met webdesign, world en weather? is dan de FP zijn url kwijt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
als hij ze bookmarkt en bijvoorbeeld de link VB noemt hoeft hij (in IE iig) alleen maar vb intypen om er te komen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Rataplan schreef op 21 oktober 2002 @ 13:28:
Ik denk dat topicstarter bedoelt dat "la.tweakers.net" wat sneller tikt dan "gathering.tweakers.net/forum/list_topics/15". Dat ben ik eik wel met 'm eens.

Jah, da's waar, alleen voorheen waren blabla.tweakers.net gekoppeld aan het profiel van user 'blabla', en ik weet niet of dat weer gaat gebeuren.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

zijn er tweakers die net zo heten als de fora dan? 8-)
anders maak je er gewoon forum15.tweakers.net ofzo van :P

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Ik merk dat veel mensen het met mij eens zijn :) En op zich wel terecht, omdat vooral het argument 'maak maar bookmarks' niet opgaat, omdat dat niet op elke PC werkt en je duidelijk wel op meerdere PC's kunt GoTten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Tja, ik vind het gewoon luiheid. Waarom zo'n probleem maken van dat 1e klikje meer, die 1/2 seconde extra, of dat korte contact met de 'down button' knop.

We hebben nu al problemen met cookies van got.tweakers.net, dan gaat een cookie van la.tweakers.net ook niet werken bij pw.tweakers.net

Laatste punt: het scheelt één bannerview per forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

wat ik wel mis is [forum=vb] enzo ;(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Glimi schreef op 21 oktober 2002 @ 18:36:
Tja, ik vind het gewoon luiheid. Waarom zo'n probleem maken van dat 1e klikje meer, die 1/2 seconde extra, of dat korte contact met de 'down button' knop.
1/2 seconde ja, we hebben niet allemaal kabel he |:( sorry hoor, beetje naief van je...
JvS schreef op 21 oktober 2002 @ 19:16:
Inderdaad, dat is ook al weg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

JvS schreef op 21 oktober 2002 @ 19:16:
[rml][ Forum=]-tag werkt nog niet optimaal[/rml]
Is goed voor m'n algemene ontwikkeling, ik ken inmiddels al iets van 10 forumnummers uit m'n hoofd :D.

Ontopic: Tja, als mensen er iets aan hebben, lijkt het me voor hun wel makkelijk. Voor mij zal het geen extra toegevoegde waarde hebben, maar als het makkelijker is voor andere mensen, waarom niet :).
Pagina: 1