Toon posts:

Problemen met I-net vandaag, heeft iedereen er last van?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Vandaag 21 oktober 2002 heb ik veel problemen met het oproepen van een aantal pagina`s. zoals Download.com, [URL verwijderd], ......pagina.nl en nog vele andere 8)7 . Ik krijg weer de msn zoekfunctie voor me en wanneer die de pagina heeft gevonden en je op de link klikt! er weer zo`n irritante pagina komt met "pagina nit gevonden"

Ik heb ook probs met MSN waar ik een 2 mensen heb gesproken en die hebben er ook last van. Maar ik wil toch zeker weren of het aan mijn verbinding hier ligt. (ADSL) of dat iedereen er last van hebt.

Ik heb ook via een gerucht gehoord dat het mischien komt omdat ze in Japan nu feest aan het vieren zijn "oude en nieuw"? Maar ik denk dat dit onwaarschijnlijk is! :?

Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen of er iets aan de hand is?

offtopic: Ik heb geen zin om heel het internet opnieuw te donloaden :*)

[ Voor 0% gewijzigd door Xandrios op 21-10-2002 13:34 ]

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
nee, geen problemen hier. Alles doet het gewoon....

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Verwijderd

Ik heb inderdaad dezelfde problemen hier..

Zit je toevallig in het midden van het land ook?

Verwijderd

Toevallig Planet? Ik weet dat er de afgelopen week problemen zijn geweest met de 195.121.1.34 DNS server van Planet. Misschien dat het daar aan ligt.

Verwijderd

Geen Problemen hier nee, Hoe is de situatie nu ?? :O

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit in et midden van het land ja! om precies te zijn in apeldoorn gelderland.

Verwijderd

Hier al de hele dag geen internet via LAN en geen email... probleem bij Versatel... zit in Noord Holland
(nu ff modempje aan pc gehangen...)

• 9nevermind9
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 11:01
Is binnen kort waarschijnlijk gewoon over. Uit vertwouwlijke bronnen weet ik dat er sinds maandag al een DoS aanval op hun DNS servers uitgevoerd wordt. Daar ligt het probleem dus waarschijnlijk

[ Voor 0% gewijzigd door 9nevermind9 op 21-10-2002 13:28 . Reden: pardon my dutch ]

specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen planet, we hebben hier maxstream, degene met kabel aansluiting hebben geen problemen!, heb net mijn server thuis ff overgenomen maar daar loopt alles goed.

Verwijderd

kan het ook zo zijn dat dan je pings om hoog gaan want ik heb nu steeds een ping van 300 a 500 bij cs wat erg :r is

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:18

SkyStreaker

Move on up!

Verbind eens via een andere DNS en/of zelfs een Proxy, dan heb je kans dat ie het wel doet, gewoon ff kleine zeer googlebare search doen met de woorden: DNS and PROXY LISTS

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Topicstarter, check je mail.

Prima dat je linkjes plaatst naar sites die niet werken; maar houd het dan aub wel bij legale sites :X

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:18

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb ook via een gerucht gehoord dat het mischien komt omdat ze in Japan nu feest aan het vieren zijn "oude en nieuw"? Maar ik denk dat dit onwaarschijnlijk is
Gelukkig nieuwjaar!!!! 5000nogwat alweer! (of was het chinese jaar nu 4000???) :P :P :P

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Topicstarter
Het is dat het probleem zich hier op het werk/stageplek zich voordoet, dus ik kan niet zomaar hier gaan knutselen.

mijn ping is naar een aantal sites veel hoger dan normaal. maar zoals startpagina is die weer normaal. :?

Verwijderd

waarschijnlijk alleen jij, ik ondervind totaal geen probleem..

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:58
Heb hier hetzelfde probleem met chello :(
kan ook op veel site's niet komen vooral buitenlandse site's

Verwijderd

9nevermind9 schreef op 21 oktober 2002 @ 13:28:
Is binnen kort waarschijnlijk gewoon over. Uit vertwouwlijke bronnen weet ik dat er sinds maandag al een DoS aanval op hun DNS servers uitgevoerd wordt. Daar ligt het probleem dus waarschijnlijk
Zie ook bericht op Webwereld: Problemen bij Planet en Het Net na aanval
http://www.webwereld.nl/nieuws/12889.phtml

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 19:45
Planet en HETNET ADSL hebben al sinds vrijdag problemen. Staat op de site van planet onder het kopje "Mededelingen"

Verwijderd

Topicstarter
Allen heel erg bedankt voor de snelle reacties!!. _/-\o_

Nu hopen dat het snel opgelost wordt.

Trouwens met chello heb ik geen problemen daar loopt alles nog zeer goed (thuis). Hier op het werk is het wel eritant omdat ik vandaag een aantal van de niet benaderbare pagina`s nodig heb. maar het ergste is nog niet gebeurt!
Twekaers.net is nog steeds online ;)

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-07 14:02

-SaveMe-

-klik-

Nou ik zit bij @home in Tilburg en heb sinds zondag dezelfde problemen.
Ik krijg webwereld niet eens op mijn scherm. GoT kreeg ik pas na tig refreshes

GamiQ, de game notes app met game maps!

Verwijderd

Topicstarter
aaarggh het wordt steeds erger kan zelfs tweakers.net niet bereiken maar daarintegen wel gathering.tweakers.net 8)7 .
hmmmmzzz best vrustrerend op zich. maar ja zometeen weer thuis ff ongestresd internetten! en bezig met mijn windowmod.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 18:28
-SaveMe- schreef op 21 oktober 2002 @ 14:54:
Nou ik zit bij @home in Tilburg en heb sinds zondag dezelfde problemen.
Ik krijg webwereld niet eens op mijn scherm. GoT kreeg ik pas na tig refreshes
http://www.nu.nl/news.jsp?n=68707&c=50

DDosje op Planet / Het Net
Het is nog steeds niet opgelost en zowel inbel-accounts alswel adsl-accounts hebben er last van want een DNS server heeft daar nou net niks mee te maken. Bovendien breidt de storing zich uit, nu ook al bij @home (essent) dezelfde meldingen."

Verwijderd

Dit probleem heb ik al meer dan een week regelmatig. Sommige sites werken wel, andere niet!
Misschien eerder een probleem bij de centrale Europese servers ofzo????
(Ik heb inet via uni maastricht, kabel).

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-07 14:02

-SaveMe-

-klik-

Kun je het bericht hier plaatsen, krijg die site dus ook niet op mijn scherm :((

GamiQ, de game notes app met game maps!

• some
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Ik heb hier met Chello er ook al een paar weken last van dat ik soms sites niet of moeilijk kan bereiken, voornamelijk buiten Nederland. :/ en daar surf ik toch het meeste.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 16:19:
aaarggh het wordt steeds erger kan zelfs tweakers.net niet bereiken maar daarintegen wel gathering.tweakers.net 8)7 .
hmmmmzzz best vrustrerend op zich. maar ja zometeen weer thuis ff ongestresd internetten! en bezig met mijn windowmod.

De frontpage was vanmiddag down; terwijl het forum online was ;)

Verwijderd

'K heb er ook een tijdje van last gehad, maar het is nu weer over (hoop ik)!

Dus probeer het nog maar 'ns.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt ik heb hier weer een goede verbinding.
Ik kan weer aan het werk (niet dat ik daarzoveel zin aan heb).

Verwijderd

We hebben hier idd ook last van een langzamere ISDN verbinding via PLANET, de verbinding is langzamer dan normaal terwijl we met 128k ISDN verbinden.De ping is nu weer wat normaler dan gisteren (maandag) maar het is zeker langzamer dan gewoonlijk.

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

XS4ALL meldt dat KPN landelijke performance problemen heeft iig voor XS4ALL gebruikers.

http://www.xs4all.nl/nieuws/storingen/showreport.php3?id=539

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Pagina: 1