[Garantie]Viewsonic in Nederland

Pagina: 1
Acties:

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 10:00
Vorige week een Viewsonic p90f aangeschaft, mooie monitor maar helaas...een DOA :/

Nu zag ik op de Viewsonic site dat Teleplan de garantie afwikkeld in Nederland. Maar omdat ik veel shit gelezen had over Teleplan, toch maar ff de leverancier rechtstreeks gebeld. Ik kreeg mooi een mailtje terug dat vanaf vandaag(!) een nieuw bedrijf de garanties gaat afwikkelen in Nederland. Ikke dus blij! Geen Teleplan!!
In een later mailtje kreeg ik te horen wie het nieuwe bedrijf is....Simex, gevestigd te Belgie! Nu heb ik nog nooit van dit bedrijf gehoord, iemand anders wel?
Heeft iemand al eens zijn monitor daar laten repareren of op een andere manier zaken gedaan?

De site ziet er iig nie echt professioneel uit: www.simex.be

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

LOL @ die site :P
Op de site :
echte belgen he :

Amsterdam will take about 2.5 hours in the opposite direction.

de andere kant op is het 2,5 uur :D
:+

k ben niet zo onder de indruk van de site, laten we hopen dat de service beter is :)

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Teleplan Benelux B.V
Customer Service Viewsonic / Nokia
Hermelijnweg 8
4877 AE ETTEN-LEUR

Fax +31 0 76 5 039 001
Tel +31 0 73 5 039 108

Teleplan verzorgt de garantie van Viewsonic
ff bellen. En ze staan voor deur

• ChefChocolateball
Euhm geloof nie dat je de post goed gelezen hebt (NOFI), Viewsonic is overgestapt naar een ander bedrijf, en ik vraag of mensen dit bedrijf kennen, danwel zaken mee gedaan hebben....

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik denk dat je wel een nieuwe monitor krijgt... ik gok er op dat 'ie donderdag binnen komt als 'ie vorige week teruggestuurd is :*)

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Laat je ons wel even weten in ieder geval hoe het afgelopen is ? Ik merk dat er niet veel mensen zijn met ervaring met dit bedrijf, dus ik denk dat we allemaal wel benieuwd zijn !

• ChefChocolateball
T staat nu ook op de officiele site van Viewsonic.
Dus viewsonic eigenaren: Geen Teleplan meer!

Als het goed is krijg ik morgen een nieuwe van de Belgen, dus ik laat nog wat horen....
Pagina: 1