CellyII600 op 1000Mhz

Pagina: 1
Acties:

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:15
Wie heeft zijn CellyII 600 op 1Ghz lopen?

Zo ja hoe: welke cooler, geheugen en moederbord?

En hoe warm wordt de Celly?

• DaOverclocker
  • Laatst online: 01-09 21:30

DaOverclocker

Overclocker for life...

Wil ook ff weten!

Joe hoe Iemand????

systeem specs

• GoGoHaRrY
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Vaak worden die CPU's die ver boven hun stamp worden geclocked via speciale kanalen verkregen. Het zijn dus niet de CPU's die hier standaard in de winkel liggen.

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

Verwijderd

Hoezo, heb je een Celly gevonden die gegarandeerd wordt t/m 1 GHz (= onmogelijk te garanderen) ?
Vergeet niet dat de proc de bottleneck is.

edit:

(bedoeld voor wezep)

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

de proc de bottleneck????? je bedoelt in verder overclocken of system performance??

is overigens allebij niet waar

Click hier niet

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 19:14

Opa

Nu Multifocaal!

Hier en daar gelezen dat 900 MHz toch wel het maximum is dat je er uit zou kunnen halen als je geluk hebt. De koeling is niet echt het probleem maar wel de spanning. Maw hij moet meer krijgen om stabiel te worden maar dan krijgt hij weer teveel voor zijn bedrading.
Maar ik sta open voor sterke verhalen...

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• diekstra
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025
ik denk inderdaad dat 900 wel zo'n beetje het maximum is.... mijne draait nu stabiel op 855 met een golden orb, ik hoop met de bestelde Alpha + Delta tot de 900 te kunnen, omdat hij nu nog te warm wordt, maar verder zit er niet in denk ik......

The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room

Verwijderd

ik heb m'n celeron 2 600 stabiel op 900 mhz draaien. Staat het voltage wel op 2,0 Volt ipv 1,5 Volt
Met Golden Orb blijft ie net onder de 50 graden celcius. Soms een piekje eroverheen maar structureel eronder. Ik heb em uitgeprobeerd op 950 mhz en dat ging wel net maar dan werd ie toch wel weer wat warmer nl rond de 55 graden met 2,05 Volt.
Bij 2,10 Volt en 1 Ghz wil ie niet opstarten en dat heb ik ook maar HEEL kort getest want ik wilde me proc niet opblazen.
Daarna weer vlug naar 900 mhz gezet.

• wezep
  • Laatst online: 12-06 21:15
De mijne draait momenteel op 900, stabiel 30 graden en 1,8 Volt.
Als ik hem op 1000 Mhz zet wil hij prima booten, maar loopt vast bij het starten van Windows. Vanavond nog even prutsen met het geheugen (ligt zowel 100 al 66 Mhz geheugen in). Kan het veel kwaad het voltage te verhogen naat 2.0 V?

Verwijderd

De mijne draait op me nieuwe plank op 945MHz / 1.8V, voor de koeling heb ik 2 80mm case-fans ingebouwd.

Verwijderd

Had ook een CellieII 600 getest liep stabiel op 900 heb ook op 1008 gehad maar chrashde die gelijk na het posten van 1008Mhz :(
Pagina: 1