Windows ME of XP voor games?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:52

The_DoubleU

Tweaker in München

Topicstarter
Hi all,

Op dit moment gebruik windows eigenlijk alleen nog maar voor games. Voor de rest gebruik ik Linux Redhat.
Het is weer tijd voor een system upgrade en ik zit te twijfelen of ik nu ook XP erbij moet kopen.
Ik heb nu windows ME en het bevalt me goed genoeg eigenlijk.

Een vriend van me heeft bij sommige spellen nog al probemen op z'n XP machine.
Dus mij vraag is
Windows ME of Windows XP for gaming???
Iemand ervaringen?
Ik heb geen belang bij al die extra handige opties in XP zoals DRM enzo. :)

Verwijderd

Ik zou XP nemen Bij liep windows ME steeds vast dat ik het eraf heb gegooid en er toen erst win2k op heb gezet en nu winXP

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:25
XP is geschikt voor alle nieuwere games, alleen de wat oudere games kunnen wat problemen opleveren,
maar hier is vaak een patch/update voor de beschikbaar
XP is ook nog eens stabieler dan ME
ikzelf gebruik XP, voorheen ME, en ik vind het iig een hele verbetering
ik heb nooit problemen met games, alles werkt hier goed (gelukkig) :)

Verwijderd

ik zou Xp nemen in Me lopen de games vaker vast, of je moet echt de ouwe games van een paar jaar terug willen spelen. Xp is voor de nieuwere games beter, ik heb hier thuis 4 pc (98,me,2000,xp) enne vind de xp en de 2000 bak stukken stabieler draaien.

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Topicstarter
Het enige "oude" spel is CS, damm het blijft verslavend :P

Als die het doet wordt het XP voor mij.
Bedankt voor de reacties.

Verwijderd

Ik raad jou XP aan als je echt voor de nieuwere Games gaat, anders ME voor Ms-dos spellen want XP kan niet goed omgaan met Ms-dos. Zelf heb ik XP-prof en ben helemaal tevreden.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2002 13:19 . Reden: spelvout ( fout ) ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:25
The_DoubleU schreef op 21 oktober 2002 @ 13:07:
Het enige "oude" spel is CS, damm het blijft verslavend :P

Als die het doet wordt het XP voor mij.
Bedankt voor de reacties.
CS werkt goed onder XP :)
tenminste, hier (en bij velen) wel
maar er zijn ook mensen die problemen ondervinden met XP+CS (check de search maar es)

maar ik zou het gewoon uitproberen als ik jou was ;)

Verwijderd

bedoel je echt 'kopen', want dan is het (vind ik) niet de moeite waard, als je er op een goedkopere manier aan kan schaffen, is het zeker een verbetering :)

Verwijderd

Voor snelheid maakt het bijna niks uit, als je veel oude game's speelt adviseer ik ME, maar ik zie dat je CS speelt dus duidelijk XP :)

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 16:31:
bedoel je echt 'kopen', want dan is het (vind ik) niet de moeite waard, als je er op een goedkopere manier aan kan schaffen, is het zeker een verbetering :)
ik vind het het wel waard :) Maar ach wie ben ik (nou een student die ze voor 18€ kan krijgen 8P)

maar ook het hele bedrag vind ik het waard, en ik heb er respect voor dat sommige mensen hun software nog kopen.

Doe ik niet hoor ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Ik zou zeker voor XP gaan. Als er iets hapert kan je het gewoon afsluiten en dan blijft het systeem gewoon stabiel enz enz. XP is gewoon beter dan ME. :*)

Ik heb een tijdje ME gedraaid en had en er niets dan problemen mee (vooral met games en netwerk)

Ik, geheel anders

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Topicstarter
>> Janmaster

Kopen? Nee ik leas het van iemand :)

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:41
XP dus, zoals gezegd, stabieler en UT bijvoorbeeld draait hier vreemd genoeg veel sneller in XP dan in ME. Ik denk niet dat het voor de snelheid veel uitmaakt, maar als je niet om het half uur wil rebooten omdat je mooie spelletje is vastgelopen, zou ik XP nemen :)

Verwijderd

windows XP

maar mocht je tevreden zijn met ME waarom zou je je dan zorgen maken :)

Enne je het beste zelf eens een dual boot opzetten dan weet je het zeker of jouw systeem goed loopt met XP.

>SGD en dicht. Discussie is al uitgekauwd :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.