Ik ben nog een newby op gebied van water koeling. Ik net mijn systeem zoals ik het ongeveer hebben wil qua waterblokken en radiatoren enzo. Maar ik heb voor de makkelijkheid tot nu toe gebruik gemaakt van auto koelvloeistof. Uiteraard laat de koelwerking wat te wensen over. Ik wil dus nu beginnen met gedestilleerd water. Maar natuurlijk moet daar een anti corrosie middel in en ik heb begrepen dat water wetter dat ook bevat.
Nu heb ik bij een drietal webwinkels water wetter gezien maar ik weet niet waar ik op moet letten. D'r zit namelijk nogal wat prijsverschil tussen:
Nu heb ik bij een drietal webwinkels water wetter gezien maar ik weet niet waar ik op moet letten. D'r zit namelijk nogal wat prijsverschil tussen:
€31 OC-shop
WaterWetter Redline-Oil Coolant
Doubles the wetting ability of water
Improves heat transfer
Reduces rust, corrosion and electrolysis of all metals
Provides long term corrosion protection
Cleans and lubricates water pump seals
Prevents foaming
Reduces cavitation corrosion
Complexes with hard water to reduce scale
€12,50 OC-shop
Waterwetter Small Bottle
Waterwetter in a small bottle 100 ml
---------------------------------------------------------------
€8,50 XXLcases
Klax Corrosie Protect zorgt ervoor dat geen van de onderdelen in je waterkoelingset aangetast worden door corrosie (roest). Dit concentraat is biologisch verantwoord en eenvoudig toe te passen. De aanbevolen mengverhouding is 1:3 (concentraat : gedestilleerd water), Deze verhouding zorgt ervoor dat je ongeveer 1 liter koelwater hebt na vermenging.
----------------------------------------------------------
€6 perfect systems
innovatek. Zier eruit als de klax. Zelfde flacon maar dan voor €5,84