Prob: uitnodiging 4 agenda afsp. komt bij iedereen aan.

Pagina: 1
Acties:

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

Topicstarter
Server: Exchange 5.5 SP4
Clients: Outlook 2000 (op Win2K SP2)

Indien er een afspraak wordt gemaakt in een agenda en er worden personen uitgenodigd voor deze afspraak dan kan het voorkomen dat de uitnodiging bij iedereen terecht komt (als bericht) met de vraag of de uitnodiging geaccepteerd kan worden. Het vreemde hiervan is dat het niet bij iedereen gebeurd, echter zodra het bij iemand geconstateerd is, blijft deze het probeelm ondervinden.

Heb me rot gezocht op van alles, echter geen resultaat. Nu vertelde iemand mij dat dit mogelijk een bug is in de Outlook versie. (kom later met de productversie, ff niet voor handen)

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• k-oz

k-oz

do not feed the trolls

Topicstarter
Outlook SR = 9.0.0.3821

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• k-oz

k-oz

do not feed the trolls

Topicstarter
3821 = SR1

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-08 18:18

JanW23

Mine mine mine mine

Hier hebben wij ook last van. Wij draaien ook exchange 5.5 en outlook 2000 met alle updates.

Zodra bijv piet een uitnodiging stuurt naar Jantje dan krijgt piet een bericht van Administrator dat het bericht een aantal geadresseerde niet heeft bereikt en dan is de geadresseerde "Kees"... die al 3 jaar uit dienst is en waarvan de gehele mailbox al niet meer bestaat. Ik kan in exchange helemaal NIETS meer terug vinden over Kees. Snap ook niet hoe hij erop komt om het bericht naar Kees te sturen als het aan Jantje gericht is. Bij Jantje staat niet aan dat hij al het email door moet sturen naar een bepaald adres.

Kunnen jullie hier iets mee?

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Heb zoiets ooit met MS schedule+ (hele simpele voorloper exchange) gehad. Het werd veroorzaakt door het feit dat de agenda gedeeld stond. Gebruikers met alle rechten op de agenda van iemand anders ontvangen ook de uitnodigingen voor hem. Omdat ze alle rechten hebben, dus ook het recht een afspraak voor die persoon te bevestigen. Hoe exchange 5.5 hier mee omgaat weet ik niet, maar wellicht een duwtje in de goede (zoek) richting.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 12:45
Bij machtigingen (extra - opties - tabblad gemachtigden - gemachtigde aanklikken en dan op machtigingen klikken) kan je aangeven dat een gemachtigde ook een kopie van uitnodigen krijgt. Als de ontvanger (Jantje) dus een uitnodiging krijgt en deze optie aan heeft staan krijgt Kees dus die uitnodiging ook.

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-08 18:18

JanW23

Mine mine mine mine

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Je bent geweldig! Heb ik hier nu letterlijk 4 uur lang alles uitgespit.... blijkbaar niet alles.
Hier was ik nooit op gekomen omdat dit in mijn tijd dat ik hier nu zit nooit werdt gebruikt door iemand.
ThanQ 2 Cowgirl

[ Voor 3% gewijzigd door JanW23 op 18-02-2005 13:32 ]

Pagina: 1