Verwijderd
Zal waarschijnlijk wel iets geweest zijn dat er bij onClick de focus ergens anders op gezet wordt of iets met lostfocus gedaan wordt..
P&W -> W&G
En er is nog een search waar je mee kan proberen te zoeken.
En er is nog een search waar je mee kan proberen te zoeken.
PHP:
1
2
3
| objLinks = document.links for (strLinkId in objLinks) objLinks.item[strLinkId].attachEvent('onfocus', this.blur); |
Weet niet of het goed is, maar dat kon ik zo bedenken
code:
1
2
3
4
| function ExplorerFix() {
for (a in document.links) document.links[a].onfocus = document.links[a].blur;
}
if(document.all) document.onmousedown = ExplorerFix; |
Ditte? Gewoon in je head tussen <script> en </script> tags peuren et voila! Is volgens mij wel IE Only...
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Het is mogelijk om dit te veranderen met behulp van CSS, maar ik geloof dat die tag (weet de naam niet meer) overigens ook IE only was...
De oplossing die wordt aangedragen om de focus ergens anders op te zetten lijkt mij een beter plan, aangezien dit dan ook cross-browser is.
De oplossing die wordt aangedragen om de focus ergens anders op te zetten lijkt mij een beter plan, aangezien dit dan ook cross-browser is.
Inderdaad, deze is het, thnx !RobIII schreef op 21 oktober 2002 @ 13:23:
code:
1 2 3 4function ExplorerFix() { for (a in document.links) document.links[a].onfocus = document.links[a].blur; } if(document.all) document.onmousedown = ExplorerFix;
Ditte? Gewoon in je head tussen <script> en </script> tags peuren et voila! Is volgens mij wel IE Only...
Lijkt me een beetje onnodig om die ExploreFix bij elke mousedown uit te voeren ? Of zie ik dat nou verkeerd ?
1x onload is toch voldoende ?
[later]
Ah! I see, BosMonster. Slim!
[later]
Ah! I see, BosMonster. Slim!
r0bert schreef op 21 oktober 2002 @ 13:27:
Lijkt me een beetje onnodig om die ExploreFix bij elke mousedown uit te voeren ? Of zie ik dat nou verkeerd ?
Nee.. want anders mol je ook je tab
dus alleen onmousedown.
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 13:47:
ie only is geen probleem want het selectiekadertje is alleen in ie toch?
Dat kadertje is volgens de standaard, om de 'tab' aan te geven. Mozilla heeft het dus ook.
Vandaar dat de "fix" enigszins uitgestorven en niet meer aan te raden is
a href="blaat" onclick="blur()" should do the trick..
Wise enough to play the fool
Pagina: 1