[PDA] Linux CE

Pagina: 1
Acties:

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-04 15:17

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Topicstarter
Naar aanleiding van:
hebben jullie de Sharp Zaurus SL-5000D al gezien??

Zat ik eens te denken.. Ik heb nu al een tijdje een mooie Ericcson MC218, maar die gaat het op den duur wel verliezen.

Nu zag ik het dingetje van Sharp, dat is inderdaad heel leuk. Vooral leuk is dat het op linux draait. Nu kwam ik via via op de volgende site: http://familiar.handhelds.org/

Deze site heeft het over het project om een OS te maken voor PDA's op basis van Linux. Als voorbeeld word ook Linux op een IPAQ gegeven.

Mijn vraag nu: is het mogelijk om je PDA te flashen, naar linux, en kan je altijd weer terug naar Windows? Het zou bijvoorbeeld een beetje zonde zijn wanneer je je garantie kwijt bent door het gebruik van Linux CE ( ;) )

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
http://familiar.handhelds.org/#mailinglist ?

Daar staan je technische antwoorden denk ik wel, (kijk ook bij kopje IRC).

Garantie kan je schudden als je hem flasht, maar waarschijnlijk valt het wel terug te draaien alvorens je hem terug brengt...

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-04 15:17

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Topicstarter
Om er nou speciaal lid van te worden van een mailinglist.... niemand hier die er ervaring mee heeft?

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:54
Toch maar even naar NOS schoppen.. Daar zitten de kenners :)

GT => NOS

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een iPaq 3630, en daar kun je prima Familiar op draaien. Als je wat door de wiki pagina's bladert op www.handhelds.org staat er genoeg informatie.

Ik heb zonder problemen Linux er op gezet. Later ook weer zonder moeilijkheden windows er terug op gekregen. Gewoon de handleidingen even lezen.

Trouwens, je hoeft vaak niet lid te worden van een mailinglist, even het archief doorbladeren levert meestal al wel antwoorden op.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."