Er wordt wel eens gevraagd wordt naar welke boeken geschikt zijn voor een taal X. Laten we eens een omgekeerde thread maken, welke boeken zijn juist zonde van je geld zijn.
We hebben vast allemaal wel eens een boek gekocht, die achteraf eigenlijk zwaar tegenviel. Hetzij door de vele fouten, of doordat je na 300 blz ontdekte niets geleerd te hebben.
Wel onderbouwen aub! met alleen maar zeggen: Boek x is kut!
Help je niemand, vertel ook waarom je dit boek slecht vind.
Ik wil beginnen met alle computerboeken uit de "Step by Step" NL serie uitgegeven door Academic Service. (misschien is de engelse versie wel beter)
Ik heb er dus twee en die zou ik iedereen afraden om bovengenoemde redenen. Teveel fouten en eigenlijk ben je amper iets wijzer als je het uit hebt.
We hebben vast allemaal wel eens een boek gekocht, die achteraf eigenlijk zwaar tegenviel. Hetzij door de vele fouten, of doordat je na 300 blz ontdekte niets geleerd te hebben.
Wel onderbouwen aub! met alleen maar zeggen: Boek x is kut!
Help je niemand, vertel ook waarom je dit boek slecht vind.
Ik wil beginnen met alle computerboeken uit de "Step by Step" NL serie uitgegeven door Academic Service. (misschien is de engelse versie wel beter)
Ik heb er dus twee en die zou ik iedereen afraden om bovengenoemde redenen. Teveel fouten en eigenlijk ben je amper iets wijzer als je het uit hebt.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant