Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[LCD] In windows Xp alleen bovenste 2 lijnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Viper zit met een probleem...

In alle windows versie`s doet mijn LCD het prima, Maar in windows Xp doet mijn 4X40 LCD met de beruchte HDD controller het niet helemaal juist. Hij werkt dan alleen op de bovenste 2 lijnen. Ik gebruik DLPort I/O

Ligt het aan de DLPortI/O? Ik heb nog steeds een versie voor windows95/NT...

Sorry als dit ook in de search staat, Ik heb het niet kunnen vinden...

edit:

Het is trouwens zo met alle software die ik tot nu toe gebruikt heb...

Verwijderd

Welk programmatje gebruik je om je lcd aan te stuuren?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 12:05:
Welk programmatje gebruik je om je lcd aan te stuuren?
Ik gebruik nu ( ff kijken hoor... ) jaLCDs, maar het is ook zo bij smartie, En LCDinf...

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
heb je al met een ander OS getest? (win98 het liefst aangezien deze geen dlportio nodig heeft)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 12:03:
Viper zit met een probleem...

In alle windows versie`s doet mijn LCD het prima
BasieP schreef op 21 oktober 2002 @ 12:07:
heb je al met een ander OS getest? (win98 het liefst aangezien deze geen dlportio nodig heeft)
Ja dus... En dan werkt ie uitstekend... Zelfs in windows 2000...

He basiep, Je kan je ondertitel wel weer aanpassen...
LCD Smartie 5.1.0.3 bugfixed <-- rechtstreeks van je site...

Verwijderd

Topicstarter
Niemand Enig idee??? Ik zit hier nu maar met 2 werkende regels :(

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je hebt het onder een ander OS getest op HETZELFDE systeem?? Windows 2000 zou qua aansturing helemaal geen verschil moeten maken met windows XP.
Zoek anders een een progje waarbij je de timing in kan stellen en zet de delay's wat hoger. Als dat ook het probleem niet oplost probeer je LCD dan nog een keer op een ander OS/Systeem om er 100% zeker van te zijn dat het niet aan de lcd, of de connectie naar je LCD kan liggen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Creepy schreef op 21 oktober 2002 @ 22:22:
Je hebt het onder een ander OS getest op HETZELFDE systeem?? Windows 2000 zou qua aansturing helemaal geen verschil moeten maken met windows XP.
Zoek anders een een progje waarbij je de timing in kan stellen en zet de delay's wat hoger. Als dat ook het probleem niet oplost probeer je LCD dan nog een keer op een ander OS/Systeem om er 100% zeker van te zijn dat het niet aan de lcd, of de connectie naar je LCD kan liggen.
Ik heb voor windows xp, Met de zelfde hardware op deze pc windows 2000 gedraait, en dat gaf helemaal geen problemen...

Ook de zelfde DLport io gebruikt enzo...

Weet jij een software programma om die timing e.d. in te stellen???

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik geloof dat er een winamp plugin is die dat kan, maar zeker weten doe ik dat niet aangezien ik alleen mijn eigen software draai om m'n LCD aan te sturen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Creepy schreef op 22 oktober 2002 @ 20:14:
Ik geloof dat er een winamp plugin is die dat kan, maar zeker weten doe ik dat niet aangezien ik alleen mijn eigen software draai om m'n LCD aan te sturen.
Okee, ik ga wel zoeken op winamp plug-ins...

Is het een plug-in voor winamp 3 of voor winamp 2 ???
Ik hoop voor winamp 2...
Pagina: 1