Toon posts:

[Win98SE] exception c0000005 *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Krijg deze error als ik een computer opstart heb ik al raadgepleegd knowlegdebase van microsoft maar daar kan ik geen oplossingen vinden. Heb zelf ook nog nooit van deze error gehoord en weet dus oowk niet wat het inhoud.

OS / Windows 98 se
computer : Interl 450 MHZ

Error die ik krijg is : exception c0000005 at adress 1000016b8

Heeft iemand misschien raad ? :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Error in wat ?

Verwijderd

En wanneer krijg je deze error? Voordat je windows in komt? Een minuut nadat je in windows zit? Of als je een bepaald programma opstart?

En hoe lang heb je die error al? Sinds er bepaalde drivers/software geinstalleerd is, of hardware toegevoegd?

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg eerst login van windows en dan kun je password in typen die bs... En laat windows netjes het bureaublad en komt ie met de error ... ik weer voor de rest niks over bepaalde driver etc. Het is mijn computer niet ...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

[search=exception c0000005] en [google=exception c0000005] vindt al een hoop info. Dat werkt allemaal niet? Ik pas je topictitel even aan, zie Windows Operated Systems - Policy :)

Schakel tijdens debugging zoveel mogelijk / alle programma's uit bij booten, dan weet je dat het daar niet aan ligt. Drivers: kijk en je weet het ;)

Standaardantwoord: check ook het geheugen (www.memtest86.com).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
YAY :D
Het is een programma die het veroorzaakt die in msconfig stond...Ik denk nu wel dat ik het kan uitzoeken. Na de error zoekt ie naar datamanager , zal ff hier nakijken.
Thnx F J K..
En voor de andere mensen bedankt voor jullie hulp :*)
Pagina: 1