Toon posts:

Advies gezocht over audiosetje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mn ouwelui ben ik op zoek naar een leuk huiskamersetje

Ik wil niet zo`n micro- of mini setje maar een losse cd speler en een tuner/versterker. Cassettedeck onnodig. Hoeft geen audiofielen spul te zijn, maar wel goed. Moet wel voorzien zijn van Dolby Surround. Hoeveel keus heb ik nog voor alles samen inclusief surround speakers voor laten we zeggen 1000 pietermannen? En welke merken/types bevelen jullie aan?

Thanx voor de adviezen.
Robbop

Verwijderd

Waarom dolby surround? Omdat dat logootje met die twee D's zo mooi is, of wil je echt DVD films gaan kijken op je bigscreen tv, met bioscoopgeluid???

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

losse componenten en 5 luidsprekers voor 1000?
denk niet dat dat lukt.
en dat je dan beter aan een minisetje kan gaan denken

Verwijderd

Topicstarter
jaapvr--> dvd speler al aanwezig. En het hoeft niet per se 1000 piek te zijn, maar daar ergens in de buurt, t was alleen als aanwijzing bedoeld...:)
edit:

spelfout

• JoeyGnarf
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:37
En voor rond de 1000 kom je niet ver.
Een leuk receivertje van technics met dolby surr. is het goedkoopste dat ik ken dat ook werkelijk leuk presteerd. Kost ongeveer 800 piek, ken helaas het typenummer niet uit mijn hoofd.
Een cd-spelertje kost ook al gauw rond de 250. Houd het maar wel bij hetzelfde merk als je receiver.
En dan nog een paar leuke surrond speakers. Er van uitgaande dat de stereospeakers aanwezig zijn en je geen bass-speaker wilt (dus alleen de sattelietspeakers en de center), ben je ook al gauw rond de 400 kwijt. Maar dan heb je ook weinig.

Voor een meer gegrond en diepgaand antwoord moet je maar ff mailen.

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

Of kijken naar zo'n mini Denon setje. Wel losse componenten, en goed. Of ze DPL hebben weet ik niet....

Maar aan alleen een versterker heb je toch genoeg? Een DVD kan zéér goed CD's afspelen. Denk dan eens aan zo'n sony al-in setje met decoder, sub en 5 surround dingen. Kun je redelijk goedkoop krijgen bij bv de mediamarkt of zo B-)

• MaxxRide
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-01 10:13

MaxxRide

Surf's up

Als eerste zou ik nu geen dolby surround meer kopen daar krijg je echt spijt van, ik zou gaan voor een versterker met minstens dolby digital en DTS, heb ik zelf ook staan ik was met heel wat geluk 1800 kwijt voor een setje zonder DVD speler( heb ik nu wel gebruik ik ook voor CD's heeft nl dual lezer dus dat kan best!!!)

setje!

ONKYO 575 versterker
DALI AXS 3000 (voor speakers)
DALI AXS 1000 (Surround speakers)
Infinity center (center duh!!)

Klinkt echt super!!
DVD speler is een philips 711......

If you are not wiping out you are nog pushing enough...

Pagina: 1