[WinAmp] vage shit....

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is gewoon te vaag.
Als ik een liedje speel in de Winamp hier dan gaat ie veeeeeeeeeel te snel :(
ik heb er al een plugin bij gezet om de pitch naar beneden te krijgen, helpt niet :(

sommige liedjes zijn nu vaaaaaaaaaaag

iemand een id hoe dit komt??

btw de versie is Winamp "Classic" 2.81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prisselada
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06-2024
Winamp uninstallen en dan weer opnieuw installeren?!?

if you're gonna be dumb you gotta be though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijder eens alle plugins... waarschijnlijk is er een plugin ergens in een donker hoekje die iets doet wat niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:56

SkyStreaker

Move on up!

Heh??? Drivers misschien opnieuw installeren OOK, Directx 8.1 ook ff opnieuw... Wellicht dat dat helpt?

WinAMP uninstallen en dan ook ff kijken of er in je register nog vermeldingen zijn van winamp (voorzichtig wezen, back-uppen) en die verwijderen. Als de dir van winamp er nog staat, ook verwijderen... PC opnieuw opstarten en dan al die shit hierobven en dan weeeeeeeer opnieuw opstarten. Succes

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Of heb je een Intel Pentium 6 op 8Thz ??? :) :) :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Had een vriend van me ook, na een verse install van Windows deed WA dat, na nog een reinstall van XP werkte het weer gewoon... Erg vaag ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zal de laatste versie van WinAmp Calssic eens halen er installeren, mayb helpt het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
herinstall helpt niet, naja laat maar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 11:31:btw de versie is Winamp "Classic" 2.81
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 11:41:
ik zal de laatste versie van WinAmp Calssic eens halen er installeren, mayb helpt het....
Ik wil niet vervelend doen, maar v2.81 is de nieuwste Winamp 2 op dit moment. v2.82 is in de maak maar het zal nog wel een tijdje duren voordat ie uit komt....

Enkele oplossingen:
  • Drivers geluidskaart updaten (waarschijnlijk het probleem).
  • Belangrijke updates voor Winamp 2.81 installeren (deze zullen in ook v2.82 komen).
  • Nieuwste DirectX installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwste DirectX installeren??

zal ik us doen, update hielp ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn het geen mp3pro bestanden die dubbele snelheid krijgen? Er is een aparte mp3pro codec van Fraunhoffer.
Pagina: 1