geluidskaart met A3d

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Hoi,

zoals in me andere topic staat... me geluidskaart doet vaag (is ook een vaag ding)

Denk dat ik maar een nieuwe neem hij moet A3D ondersteunen en moeten goeie drivers beschikbaar zijn voor windows 2000

Wat is een goeie keus en goedkoop ?

denk aan dit Guillemot Maxi Sound Fortissimo 4 Speakers + Dig. Out XL retail

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
Helaas, A3D is een beetje dood. Aureal is nu overgenomen door Creative. Die heeft zijn eigen standaar EAX. Ik raad aan een SounBlaster Live! te kopen, doet het bij mij prima onder WIndows 95/98/NT 4 en 2000.

• Dezjay
  • Laatst online: 19-08 15:16
ja maar als ik die live koop......

krijg ik het zelfde effect alleen met 4 speakers. heb ik geen ruimte voor wen a3d bevalt me best

• Canard
  • Laatst online: 22-08 13:18
als je een geluidskaart met A3D wilt met drivers voor win2k dan zou ik geen geluidskaart met Aureal-chipset kopen maar met alternatieve (lees: nep) A3D-ondersteuning.
De huidige Aureal-drivers ondersteunen niet de volledige functionaliteit van A3D 2.0 en die zullen er ook niet meer komen aangezien Aureal overgenomen is door Creative.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:13
Nou, had mijn MonsterSound 2 met A3D chip prima aan het werk in windows 2000. Ding kost ook amper nog wat tegenwoordig, maar misschien kan je beter 1 van latere generatie nemen (die van Aureal zelf bv), stond een kleine test (niet dat je daar veel aan hebt) in de C!T van deze maand.

Flickr | Lego collectie