Ik probeer in flash d.m.v. dynamische tekstvelden variabelen uit een PHP bestand te halen. Alleen lukt dit voor geen meter. Ik heb de het nodige actionscript al in Flash zitten, namelijk:
loadVariablesNum ("updater.php", 0, "GET");
Als ik de html met de swf bekijk krijg ik in het eerste veld gewoon de volledige vraag zoals verwacht. Echter krijg ik bij de 2e vraag gewoon XXX (dat staat gewoon standaard in het tekstveld) en word de 2e variable voor de helft getoond en ook gelijk achter de 1e geplakt
ouput:
Van welke muzi243ek houdt jimi354353?vraag1a=KUT
Nou vat ik het gewoon niet waarom ie daar de fout in gaat en de andere 2 variablen gewoon overslaat. Ik moet bekennen dat ik redelijk nieuw ben met PHP en Flash maar geen n00b ofzow.
updater.php:
loadVariablesNum ("updater.php", 0, "GET");
Als ik de html met de swf bekijk krijg ik in het eerste veld gewoon de volledige vraag zoals verwacht. Echter krijg ik bij de 2e vraag gewoon XXX (dat staat gewoon standaard in het tekstveld) en word de 2e variable voor de helft getoond en ook gelijk achter de 1e geplakt
ouput:
Van welke muzi243ek houdt jimi354353?vraag1a=KUT
Nou vat ik het gewoon niet waarom ie daar de fout in gaat en de andere 2 variablen gewoon overslaat. Ik moet bekennen dat ik redelijk nieuw ben met PHP en Flash maar geen n00b ofzow.
updater.php:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <? $vraag1= "Van welke muzi243ek houdt jimi354353?"; $vraag1a = "KUT MUZIEK"; $vraag1b = "KUT MUZIEK21"; $vraag1c = "KUT MUZIEK432"; $goed1 = "1a"; print "vraag1=$vraag1"; print "vraag1a=$vraag1a"; print "vraag1b=$vraag1b"; print "vraag1c=$vraag1c"; ?> |