Verwijderd
Op korte termijn zal er geen support komen voor Kazaalite. Ze willen alleen de huidige applicaties beter ondersteunen.
Hun support pagina
Hun support pagina
okay
kan ik in komen
maar ik heb nu de nieuwste cvs van wine en van winex gedownload en geinstalleerd, daarmeej kazaa proberen te starten dat ging niet. Met crossover en met winex (rpm) werkt 't ook nie
en toch zie ik mensen met kazaa op de desktop hier in nos (in dat desktop topic)
kan ik in komen
maar ik heb nu de nieuwste cvs van wine en van winex gedownload en geinstalleerd, daarmeej kazaa proberen te starten dat ging niet. Met crossover en met winex (rpm) werkt 't ook nie
en toch zie ik mensen met kazaa op de desktop hier in nos (in dat desktop topic)
www.franksworld.net heeft er een oplossing voor. Probleem is dat je een aantal dll's van windows nodig hebt om suc6vol te draaien!
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
Dat zou wel eens VMWare kunnen zijn, of iets wat er op lijkt. Zo niet, dan wil ik het ook wel eens weten 
offtopic:
Trouwens, met EDonkey kun je veel betere kwaliteit vinden.
Trouwens, met EDonkey kun je veel betere kwaliteit vinden.
Verwijderd
Kazaa Lite werkt hier prima onder wine. Ik heb wine 20020804.
De settings in mn wine config voor Kazaa zijn:
Ik heb geen windows op mijn computer. Ik ben dus gewoon Kazaa setup gaan draaien en zo kom ik aan de native dll's. De setup draaien ging niet geheel goed. Ik heb 1 en ander een aantal malen herhaald totdat uiteindelijk de boel opstarte en sindsdien werkt het vlekkeloos.
De settings in mn wine config voor Kazaa zijn:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| [AppDefaults\\Kazaa.exe\\DllOverrides] "commctrl" = "native" "comctl32" = "native" ;;"comdlg32" = "native" "msvcrt" = "native" "shdoclc" = "native" "shdocvw" = "native" "shlwapi" = "native" "urlmon" = "native" "wininet" = "native" |
Ik heb geen windows op mijn computer. Ik ben dus gewoon Kazaa setup gaan draaien en zo kom ik aan de native dll's. De setup draaien ging niet geheel goed. Ik heb 1 en ander een aantal malen herhaald totdat uiteindelijk de boel opstarte en sindsdien werkt het vlekkeloos.
Dat is vreemd; want bij mij draait dat prima! Maak je gebruik van een fake windows dir of heb je een windows (98x) op je schijf staan 
En waar gaat het mis; bij de installatie al? of bij het starten van het programma:?
Ik heb ook een dir /progz/kazaalite moeten aanmaken bij de installatie omdat om de een of andere manier het niet lukt als er spaties in de directory's staan! Maybe dat dit ook het probleem is!
Eventueel kan ik wel m'n config on-line zetten maar dat wordt dan vanavond want zit nu @work
En waar gaat het mis; bij de installatie al? of bij het starten van het programma:?
Ik heb ook een dir /progz/kazaalite moeten aanmaken bij de installatie omdat om de een of andere manier het niet lukt als er spaties in de directory's staan! Maybe dat dit ook het probleem is!
Eventueel kan ik wel m'n config on-line zetten maar dat wordt dan vanavond want zit nu @work
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Nee ... kabel enzo 512/128 @kabelsloom
Pagina: 1