crossover plugin, kazaa lite; geeft error bij starten.

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Ik heb de crossover plugin demo gedownload _/-\o_ so far so good
En enkele dingen geinstalleerd (quicktime werkt niet) maar nu wilde ik kazaalite installeren.
Versie 2.0 gedownload, en geinstalleerd als ik kazaa lite nu probeer te starten krijg ik deze melding in een msgbox: Couldn't Locate Function InternetAutoDail [!]
:? is dit op te lossen? ik ben gewoon verbonden met i-net, via jawel, een extern 56kb/s modempje :D

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Op korte termijn zal er geen support komen voor Kazaalite. Ze willen alleen de huidige applicaties beter ondersteunen.

Hun support pagina

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
okay
kan ik in komen
maar ik heb nu de nieuwste cvs van wine en van winex gedownload en geinstalleerd, daarmeej kazaa proberen te starten dat ging niet. Met crossover en met winex (rpm) werkt 't ook nie :?
en toch zie ik mensen met kazaa op de desktop hier in nos (in dat desktop topic)

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:32

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

www.franksworld.net heeft er een oplossing voor. Probleem is dat je een aantal dll's van windows nodig hebt om suc6vol te draaien!

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

Dat zou wel eens VMWare kunnen zijn, of iets wat er op lijkt. Zo niet, dan wil ik het ook wel eens weten :)
offtopic:
Trouwens, met EDonkey kun je veel betere kwaliteit vinden.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
imdos: bedankt voor de info maar daarvan was ik al op de hoogte (is overigns franks corner ipv world.net) maar daarmee krijg ik het nog niet aan de praat

Verwijderd

Kazaa Lite werkt hier prima onder wine. Ik heb wine 20020804.
De settings in mn wine config voor Kazaa zijn:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[AppDefaults\\Kazaa.exe\\DllOverrides]
"commctrl" = "native"
"comctl32" = "native"
;;"comdlg32" = "native"
"msvcrt" = "native"
"shdoclc" = "native"
"shdocvw" = "native"
"shlwapi" = "native"
"urlmon" = "native"
"wininet" = "native"

Ik heb geen windows op mijn computer. Ik ben dus gewoon Kazaa setup gaan draaien en zo kom ik aan de native dll's. De setup draaien ging niet geheel goed. Ik heb 1 en ander een aantal malen herhaald totdat uiteindelijk de boel opstarte en sindsdien werkt het vlekkeloos.

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Dat is vreemd; want bij mij draait dat prima! Maak je gebruik van een fake windows dir of heb je een windows (98x) op je schijf staan :?

En waar gaat het mis; bij de installatie al? of bij het starten van het programma:?
Ik heb ook een dir /progz/kazaalite moeten aanmaken bij de installatie omdat om de een of andere manier het niet lukt als er spaties in de directory's staan! Maybe dat dit ook het probleem is!

Eventueel kan ik wel m'n config on-line zetten maar dat wordt dan vanavond want zit nu @work

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
kijk ik denk dat 't probleem bij mijn i-net verbinding ligt. anders geeft ie toch niet zo'n error.
En wei van jullie heeft een 56kb/s (niemand) ...?

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Nee ... kabel enzo 512/128 @kabelsloom

Pagina: 1