Toon posts:

A7V8X USB 2.0 drivers voor XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een prachtige Asus A7V8X met USB 2.0...helaas werkt dat <censuur> niet. Op de bijgeleverde cd staan slechts drivers voor ME en 98, maar niet voor Windows XP, en laat ik dat nou net draaien! Ik heb gekeken op de Asus site...en ze staan er echt niet bij. Hier op het forum gekeken, maar ook niets gevonden.

Weet iemand of dat er drivers zijn voor XP en waar ik ze dan kan vinden?

Alvast bedankt,
Dominique

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Google al geprobeerd? [google=download via usb 2.0 drivers windows xp]

Check de 1e link..
WinXP - Due to licensing agreements, USB 2.0 drivers are not available for download. USB 2.0 drivers are supplied on CD with new mainboards. If you have misplaced the driver CD or have questions about the USB 2.0 driver, please contact your motherboard manufacturer or Microsoft.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
effe windhoos update draaien? en heb je ook sp1 geinstalleerd?
zo kreeg ik de usb 2.0 van m'n msi kt3ultra aru aan de gang...

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Een beetje rare plek misschien (bij de A7V333 ipv de A7V8X) maar hier staan ze. Succes!!

ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/mb/socka/kt333/a7v333/

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

Topicstarter
Het mocht allemaal niet baten, die klote computer kan nog steeds geen usb 2 installeren zodat het werkt. Hij komt met de error dat hij het aparaat niet kan starten.

Nu wordt het geheel zelfs nog complexer (ik weet het, dit hoort niet op dit forum, maar misschien heeft het met het usb 2 probleem te maken), het analoge modem werkt ook al niet. Had ook al eerder problemen met de aarde...hij wilde eerst helemaal niet werken.

Ik begin zo onderand moedeloos te worden.

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 16:15:
Het mocht allemaal niet baten, die klote computer kan nog steeds geen usb 2 installeren zodat het werkt. Hij komt met de error dat hij het aparaat niet kan starten.

Nu wordt het geheel zelfs nog complexer (ik weet het, dit hoort niet op dit forum, maar misschien heeft het met het usb 2 probleem te maken), het analoge modem werkt ook al niet. Had ook al eerder problemen met de aarde...hij wilde eerst helemaal niet werken.

Ik begin zo onderand moedeloos te worden.
Probeer je modem eens in een ander slot te zetten en/of probeer je COM-poort(en) eens in de BIOS uit te zetten.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

Topicstarter
Heb er een andere modem ingezet en XP opnieuw geinstalleerd. Nu werkt alles, schijnbaar heb ik dus iets verkeerd gedaan.

Topic mag dus op slot...:)

P.S. En natuurlijk bedank ik iedereen die er tijd en moeite in heeft willen steken
Pagina: 1