[VB] Topic imho onterecht gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48
Ik had een topic gepost in VB, met daarin de vraag naar gebruikerservaringen van de Leadtek Geforce 3Ti en de Radeon 8500. Dit heb ik niet zomaar gedaan, tot in den treure heb ik GoT afgezocht, maar niks gevonden naar mijn gading.

Het gaat niet zomaar over Geforce 3 vs Radeon, het gaat over een Geforce 3 met goede 2d vs Radeon. Dit staat in geen enkele review en ook niet op Got, althans, ik kan het niet vinden.

Waarom wordt deze topic dan toch gesloten? Oh ja, het gaat over: [rml][ 2d en tv-out] Leadtek Geforce 3 vs Radeon 8500??[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:51

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Rudy_V schreef op 21 oktober 2002 @ 10:33:
... tot in den treure heb ik GoT afgezocht, maar niks gevonden naar mijn gading.
GoT is ook niet de beste plaats voor reviews, gebruikers-ervaringen zijn veels te subjectief, en een 'welke is beter'-thread heeft een groot risico te verzanden in een welles-nietus-thread te worden, of een 'roels/sux0rs'-draadje, en dat wil men liever niet.

Tnet en andere hardware sites zijn een stuk betere plek voor objectieve feitelijke beschrijvingen, zoals je al in het stukje FAQ had kunnen lezen waarnaar Pollewob je verwees.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.