Toon posts:

waar kan ik een ROM converter krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo medetweakers
ik heb een zeer "opmerkelijke" vraag
ik heb namelijk het spel super mario world
(op de SNES) en natuurlijk al tig keer uitgespeeld
maar nou was ik op zoek naar een apparaat
waar mee ik dus als het ware al mijn SNES cassettes op een diskette kan zetten
en omgekeerd
(bij lik-sang heb ik al gekeken)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2002 09:14 . Reden: ff de "m" weggehaald ]

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:48

SkyStreaker

Move on up!

Boudewijn zegt toch duidelijk dat ie hetzelf wil doen... Ik raad je aan om te kijken op bijv. Ebay, marktplaats.nl of kijken even op tweedehands.pagina.nl / 2ehands.pagina.nl ofzo. Wellicht dat je dat meer succes geeft, ik zoek juist naar het omgekeerde...

www.freeroms.com www.classicgaming.com www.emuhq.com voor over emu's LET WEL: je moet het spel echt in eigen bezit hebben EN de console, dus dat lijkt me geen probleem...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

als je zeer mooie romz wilt spelen moet je met Mame spelen. Marvell vs. Capcom is zeer cool. Je kan de gamez gratiz downen

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Wat jij zoekt is eigenlijk gewoon een copybox right?

Tik eens bij google Super Wildcard of Super Profighter in. Misschien dat je dan vindt wat je zoekt.

Hiermee kun je echter niet de ROM zodanig flashen dat je een willekeurig spel op een cartridge kunt zetten. Je cassettes op disk opslaan echter wel. Of er een apparaat bestaat wat ook diskette data naat cartridge verstuurt betwijfel ik.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Jazeker... Dat is was een cartridge met een hele grote programeerbare EEPROM _dacht_ ik... iig, deze was leeg, je ragde 'm in de kopieerder en ff wachten, klets... je kon hem zo in je speelbak zetten. Ennnnnnnn, die oude kopieboxjes hadden een ingebouwde diskettedrive waarop je kon opslaan EN aflezen (om vervolgens het te kunnen spelen)! ;)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

OUTerspace schreef op 22 oktober 2002 @ 10:08:
als je zeer mooie romz wilt spelen moet je met Mame spelen. Marvell vs. Capcom is zeer cool. Je kan de gamez gratiz downen
Ja, maar zie maar goeie board-roms te vinden die NIET corrupt zijn... iig, de beste site voor info: http://www.mame.dk (die ik nu WEL kan plaatsen aangezien ze nu alleen maar info geven en je niet meer kan downloaden!)

Verwijderd

Topicstarter
GolbeZeromus schreef op 22 oktober 2002 @ 20:29:
Wat jij zoekt is eigenlijk gewoon een copybox right?

Tik eens bij google Super Wildcard of Super Profighter in. Misschien dat je dan vindt wat je zoekt.

Hiermee kun je echter niet de ROM zodanig flashen dat je een willekeurig spel op een cartridge kunt zetten. Je cassettes op disk opslaan echter wel. Of er een apparaat bestaat wat ook diskette data naat cartridge verstuurt betwijfel ik.
juist een copybox maar de problemen zijn dat de wild card alleen nog maar voor de N64 is en ik die heb ik niet :'( en de profighter is alleen nog 2de hands vekrijgbaar en alles is in engelse ponden gezet niks in euro's :( en ik weet niet de omreken factor van ponden naar euro's :'(

Verwijderd

Topicstarter
ik kan de link niet meer vinden :( :( :( af en toe vind ik mezelf wel |:( |:( |:(
heeft iemand een adres waar ik in euros kan bestellen????

• Outerspace

Outerspace

kan je het neit downen???

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Outerspace

Outerspace

sorry verkeerd antwoord

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 14:48

DoctorV64

Cosmopoliet

Voor de Snes bestaat geen "flash" cartridge zoals de GBA Flashlinker, om je roms op een "lege"casette te zetten. Alleen voor de N64 is er een apparaat dat een "rom" kan inladen op de ram en vasthouden in zijn geheugen (wel met behulp van batterijen of netstroom aanlaten) en dat is de DoctorV64 junior. Kwam met 512Mbit geheugen.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:45
/oud

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.