w98se freezes wanneer ik delete ...20sec.

Pagina: 1
Acties:

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 08:37
w98se freezes wanneer ik delete ...20sec.

Met een clean install had ie dat alleen voordat ik de 4in1 via shitset drivers had gerunned.. maar nu is het terug }) .... iemand een idee ?

mainboard: SY-7vba 133

Verwijderd

Even nieuwere 4-1 installeren?

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Hm ja dat heb ik ook wel es. Als i kdan een bestand verwijder in verkenner, kan ik die verkenner voor een minuut ofzo niet meer gebruike en is dat venster bevroren. Daarna kan ik weer wat weghalen en dan het zelfde weer

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 10:47:
Even nieuwere 4-1 installeren?
nee daar ligt het niet aan, ik heb het ook namelijk, en het is alleen explorer.
wanneer je bijvoorbeeld mirc open heb kan je daarmee gewoon verder gaan.

Ik denk dat het komt omdat je schijf gefragmenteerd is, maar ik kon het niet oplossen door een simpele defrag te doen.

ik ben naar dos gegaan en heb ff me windir gerenamed en opnieuw windhoos er op gezet, en toen deed ie weer normaal. (voor even waarschijnlijk)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

BasieP schreef op 21 oktober 2002 @ 10:50:
[...]

nee daar ligt het niet aan, ik heb het ook namelijk, en het is alleen explorer.
wanneer je bijvoorbeeld mirc open heb kan je daarmee gewoon verder gaan.

Ik denk dat het komt omdat je schijf gefragmenteerd is, maar ik kon het niet oplossen door een simpele defrag te doen.

ik ben naar dos gegaan en heb ff me windir gerenamed en opnieuw windhoos er op gezet, en toen deed ie weer normaal. (voor even waarschijnlijk)
Denk niet dat het daar aan ligt, ik heb het ook wel eens als ik net windows geinstalleerd heb.. Volgens mij eerder zoeken in fout in register ofzo, hoewel die niet te vinden is met scanreg. aan de 4in1 drivers ligt het iig niet..

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 08:37
Bedankt voor de reply's maar het probleem is al weer uit de lucht ... soms heb ik het en meestal niet ... zal eens een defragmenteren ...

Van mij mag deze topic op slot..

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

FunkySmell schreef op 22 oktober 2002 @ 07:40:
Bedankt voor de reply's maar het probleem is al weer uit de lucht ... soms heb ik het en meestal niet ... zal eens een defragmenteren ...

Van mij mag deze topic op slot..
Nee, wat is de oplossing dan???
Defragmenteren helpt niet

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
mij is het opgevallen dat het veel gebeurd als je iets verwijderd van plaatsen uit de harde schijf (Vaak dezelfde dir's) waarin veel geschreven wordt
zo heb ik het altijd met de prullenbak, en met mijn kazza shared folder.

Ook als je bijv een dir heb met veel kleine filetjes er in heb ik er veel last van. Als ik bijv uit mijn r00t iets vewijder heb ik het nooit.

misschien helpt dat iets (ookal zou ik niet weten hoe)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Kan heel goed te maken hebben met drivers, ik zou zeggen probeer eens andere VIA drivers ... en staan al je IDE apparaten op DMA ?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Je kunt ook effe je hd waar windows opstaat effe controleren op fouten en daarna defragmenteren. Wil ook wel werken.
En anders de schijf waar je veel mee werkt effe defragmenteren kan zijn dat de bestanden over de hele schijf verspreid staan. (had ik met 10 gb effe 1 gb verwijderen kosste al veel tijd, toen effe gedefragmenteerd en het ging weer beter)

Nothing more to say...

Pagina: 1