Nu heb ik gisteren voor de allereerste keer Linux gebruikt (het was of Redhat of Mandrake voor de newbie, dat werd aangeraden, ik heb dus mandrake gekozen) en ik wil graag netscape navigator installeren, echter... ik krijg never de nooit niet programma's aan de praat die ik wil installeren. (niet alleen netscape dus en ik heb het over programma's vanaf internet, niet vanaf de CD's)
Ik heb de handleiding gelezen die geinstalleerd is, maar ik ben bang er nog geen jota van te snappen. Vanzelfsprekend installeer ik onder het root-account. Ik krijg dat script (?) gewoon niet opgestart. Niet onder KDE 3.0 of een andere X-windows interface.
EN kan iemand mij vertellen waar ik mijn geforce kan instellen in KDE 3.0? (Resolutie, Refresh, opengl opties, etc.)
Ik heb de handleiding gelezen die geinstalleerd is, maar ik ben bang er nog geen jota van te snappen. Vanzelfsprekend installeer ik onder het root-account. Ik krijg dat script (?) gewoon niet opgestart. Niet onder KDE 3.0 of een andere X-windows interface.
EN kan iemand mij vertellen waar ik mijn geforce kan instellen in KDE 3.0? (Resolutie, Refresh, opengl opties, etc.)
StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)